Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
told/momsfrit køb ?
Fra : Max Rydahl Andersen

Dato : 14-01-05 17:05

Hejsa,

Jeg flytter til Schweiz d. 5. februar 2005.

Er det så ok for mig at købe ting nu i danske butikker,
få et told/momsfri refunderingskort (eller hvad de nu hedder ,) udfyldt.

Og så få stemplet disse kort ved den tysk/schweiziske grænse og derefter
få moms'en refunderet ?

Eller kan jeg først det fra den dag jeg har fast bopæl i Schweiz ?
Hvad nu hvis varerne er ubrugte og de først er til anvendelse når
jeg kommer derned ?

/max

Fra : Jens Jensen

Dato : 14-01-05 20:48

"Max Rydahl Andersen" <news@xam.dk> skrev i en meddelelse
newsskln98mfu085qe@xam...
> [...]
>
> Eller kan jeg først det fra den dag jeg har fast bopæl i Schweiz ?
> Hvad nu hvis varerne er ubrugte og de først er til anvendelse når

Gå ind på ToldSkat.dk der finder du nemmest selv svaret :-9

Fra : Max Rydahl Andersen

Dato : 15-01-05 20:41

> Gå ind på ToldSkat.dk der finder du nemmest selv svaret :-9

Ser du - der har jeg kigget *meget* inden jeg spurgte her.
Men syntes ikke ligefrem
toldogskat.dk brillerer ret meget med at have en side hvor på
man kan finde sådanne info....

Hvis du har et link vil det da være meget fint.

/max