nyt bundkort
Fra : TMER

Dato : 14-01-05 16:17

Hvilket bundkort vil I anbefale til en XP1900+, PC2100 RAM, og GF3TI500.
Må ikke være micro ATX, og skal have min 4 USB 2.0 indgange.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-01-05 17:21

TMER wrote:

> Hvilket bundkort vil I anbefale til en XP1900+, PC2100 RAM, og
> GF3TI500. Må ikke være micro ATX, og skal have min 4 USB 2.0
> indgange.

Prisklasse?

Jesper G. Poulsen

Fra : TMER

Dato : 15-01-05 09:46

> Prisklasse?

Ikke for dyrt!!
priside max 700,- men meget gerne mindre

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-01-05 14:29

TMER wrote:

> Ikke for dyrt!!
> priside max 700,- men meget gerne mindre

Abit KV7. Det koster i omegnen af 400,-

Jesper G. Poulsen

Fra : TMER

Dato : 16-01-05 11:36

> Abit KV7. Det koster i omegnen af 400,-

Jamen det kører jo med 400MHz FSB?? hvordan spiller det sammen med PC21000
RAM? skal det så ikke være PC3200 eller kan man godt benytte de ældre RAM
kort?

Beklager hvis jeg spørger dumt, men jeg har ikke meget forstand på bundkort

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-01-05 13:34

TMER wrote:

> Jamen det kører jo med 400MHz FSB?? hvordan spiller det sammen med

DDR400, ja.

> PC21000 RAM? skal det så ikke være PC3200 eller kan man godt benytte
> de ældre RAM kort?

KV7 kan DDR200, DDR266, DDR333 og DDR400; hhv. 100MHz, 133MHz, 166MHz
og 200MHz.

PC2100 er DDR266.

> Beklager hvis jeg spørger dumt, men jeg har ikke meget forstand på
> bundkort

Der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar. Du ved også godt at
"den der ikke spørger, lærer ikke noget nyt".

Jesper G. Poulsen