Beocom 6000 base indstilling
Fra : satsurfer

Dato : 14-01-05 00:53

Hvordan indstiller jeg min base til Base 01.
Når jeg søger basen finder den Base 2/2, men der kan jeg ikke have fælles
telefon bog. Jeg en base og 2 håndsæt.

Er der iøvrigt nogen måde, man kan overføre personlig telefonbog til fælles?

Jeg har manualen (http://www.t-k.dk/download/BeoCom2%20manual.pdf), men den
siger ikke noget om emnet.

Fra : Bjarne Just

Dato : 15-01-05 00:32

"satsurfer" <satsurfer@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> telefon bog. Jeg en base og 2 håndsæt.
>
> Er der iøvrigt nogen måde, man kan overføre personlig telefonbog til

For at svare på det sidste først: Du kan ikke overføre den personlige
telefonbog til den fælles telefonbog! Der er desværre ikke noget at gøre,
men da du har 2 håndsæt kan du registrere den ene som fælles håndsæt og
derefter manuelt taste telefonbogen over og dernæst tilmelde det andet
håndsæt som fælles. Der er selvfølgeligt et problem, hvis du har personlig
telefonbog i begge...

Det der sker for dig er, at du (nok ubevidst) forsøger at tilmelde et
håndsættet til en ny base - d.v.s. håndsættet er allerede registreret til en
anden base.Derfor vil håndsættet registrere basen som nummer 2. Du er derfor
nødt til at slette alle baser fra håndsættet (menu 7-7 "slet base") før du
kan registrere håndsættet til basen og få fælles telefonbog.

Det har med andre ord ikke noget at gøre indstillinger af basen, men derimod
at håndsættet allerede er registreret til en anden base.

Jeg håber det gav dig et brugbart svar.

mvh,
Bjarne

Fra : satsurfer

Dato : 15-01-05 19:46

Jatak, det virker nu.

Begge håndsæt er sat til fælles og viser telefonbogen, men hvor denne er
lagret, kan jeg ikke se. Er telefonbogen ikke overført til basen?

Fra : Bjarne Just

Dato : 16-01-05 13:06

> Begge håndsæt er sat til fælles og viser telefonbogen, men hvor denne er
> lagret, kan jeg ikke se. Er telefonbogen ikke overført til basen?

Telefonbogen ligger i basen, og derfor vil du også opdage, at hvis du
tilføjer et navn og nummer i telefonbogen fra det ene håndsæt, så dukker det
også op i det andet håndsæt efter lidt tid (fælles telefonbog).

mvh Bjarne