Brændt processor ?
Fra : jsmogens

Dato : 20-05-01 22:25

Acorp 6via81 - slot 1.
PIII-500
256 MB-133

Jeg var så glad fordi den var så lydløs...

Så blev den ustabil, blå skærm i w2k, umulig at geninstallere
w2k, osv.
Jeg fik skiftet køleren i en vis fart, men det hjalp ikke -
skaden var nok sket.
Er der nogen der har et gæt - er det processoren eller boardet
eller begge dele der er stået af.
Kan man stadig få en Celeron 700 til slot 1, eller kan jeg
ligesågodt skifte begge dele ?
--
Venlig hilsen
Best Regards

jsmogens®dk

Fra : Brian S Jensen

Dato : 21-05-01 06:39

Hej

Bundkortet har højst sandsynligt ikke taget skade

Du kan bare købe en Celeron/P-III med FCPGA sokkel (den "nye") og en
slot-1/FCPGA adapter.
Koster ca. 100-200,-

Så kan du også altid bruge CPU'en hvis du køber et nyt bundkort

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : jsmogens

Dato : 21-05-01 19:44

Tak for tipset, jeg har checket hos Zitech, men deres tekniker
siger det er en ustabil løsning, men de har adapteren til kr.
120,-

Er Du enig ?

--

Venlig hilsen
Best Regards

jsmogens®dk

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 21-05-01 19:54

"jsmogens" <jsmogens@hotmail.com> wrote in message
> Tak for tipset, jeg har checket hos Zitech, men deres tekniker
> siger det er en ustabil løsning, men de har adapteren til kr.
> 120,-
>
> Er Du enig ?

Nej!, han aner ikke hvad han taler om.

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Brian S Jensen

Dato : 23-05-01 06:03

Vi har brugt dem mange gange - ingen problemer

Men det kan da være at der er problemer med dem som Zitech
bruger, så dem skal man nok holde sig fra

Fra : ZiCoN

Dato : 24-05-01 19:52

Har du lige fået nyt RAM ?? .. det kan være det der er gået galt.. hvis der
kommer blå skærm med en bemærkning om et eller andet med 32 bit.. så kan det
være 32 bit enheden i ram'en