TDC Bredbånd Professionel ADSL
Fra : q

Dato : 13-01-05 18:50

Kræver det at man har et firma.Eller kan private også bestille "TDC
Bredbånd Professionel ADSL"

Fra : Flemming Mahler Lars~

Dato : 13-01-05 18:58

q wrote:
> Kræver det at man har et firma.Eller kan private også bestille "TDC
> Bredbånd Professionel ADSL"

Det kan du også gøre som privat forbruger.
Jeg ved ikke om du kan snige dig afsted til at bestille det online (der
kræver formularne vist et CVR-nummer, men i telefonerne (80 80 80 90)
burde det ikke være noget problem.

(( Flemming ))
--
Flemming Mahler Larsen, TDC Online, Technology
http://netfactory.dk/ , +45 (339)94634

Fra : q

Dato : 13-01-05 19:09

Takker tusinde gange .
Det kunne da være rart med noget bedre uoload.

Fra : J

Dato : 13-01-05 19:08

Flemming Mahler Larsen wrote:

> (der kræver formularne vist et CVR-nummer

Ja

> men i telefonerne (80 80 80 90) burde det ikke være noget problem.

Nej

--
Med venlig hilsen Jan G. Nielsen

Sulten i Århus? Se www.ekstraost.dk

Fra : Peter Larsen

Dato : 15-01-05 19:13

q wrote:

> Kræver det at man har et firma.Eller kan private også bestille "TDC
> Bredbånd Professionel ADSL"

ja, private kan også bestille det produkt.

--
regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk