ao nummer
Fra : Jeppe Jensen

Dato : 13-01-05 17:46

nogen der ved præcist hvad et ao nummer, skal bruges i forbindelse med
portering af fasnet nummer, ringede til tdc de viste ikke vhad det var men
gav mig et 10 cifret nummer, men på min pbs oversigt står et andet 9 cifret
nummer.

vh
jeppe

Fra : PØLLE

Dato : 13-01-05 20:36

Hej Jeppe

Hvad skal du bruge "ao nummer" til ?

PØLLE

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 13-01-05 20:56

> Hvad skal du bruge "ao nummer" til ?

Hej

Det skal telefin bruge til at overføre mit fastnet nummer til dem

vh
jeppe

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 13-01-05 22:41

Hdej

"Jeppe Jensen" <12@12.12> wrote:

>Det skal telefin bruge til at overføre mit fastnet nummer til dem

Hvis Telefin fortæller dig dét, så er det noget vrøvl ! - Det eneste
Telefin skal bruge for at portere er dit telefonnummer og evt. dit
kundenummer hos TDC, og intet andet...

Hans-Henrik som jo kigger med i denne NG, kunne måske passende komme ind
og forklare ! ?.

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : Thomas Forsberg

Dato : 13-01-05 21:03

tror nok det er dit kunde nummer hos den afgående leverøandør i dit tilfælde
tdc det var det nummer vi gav dem da vi porterede vores telefon.

MVH
Thomas Forsberg