Bankoverførsel
Fra : Ukendt

Dato : 13-01-05 17:36

Hej.

Jeg har idag overført penge fra en konto i en bank til en konto i en anden
bank.

Pengene *er* trukket på den ene bankkonto, men ikke modtaget på den anden
bankkonto.

Er der grund til bekymring eller er det normalt at pengene i en periode
svæver et sted mellem kontiene.

På forhånd tak.

Hans

Fra : Sune

Dato : 13-01-05 17:50

Hejsa

Modtageren kan først se dem dagen efter hvis det er mellem 2 banker, havde
det været samme bank så ville de være der med det samme.

Sune