nogen forslag til tlf adapter
Fra : JJ

Dato : 13-01-05 15:58

skal have en tlf adapeter til ip telefoni, har kig på disse 2:

http://estation.dk/product.asp?product=489

eller

http://estation.dk/product.asp?product=109

Har nogen ovenstående fordele/ulemper ?

vh
jeppe

Fra : DrNo

Dato : 13-01-05 18:15

"JJ" <something@else.dk> skrev i en meddelelse
> skal have en tlf adapeter til ip telefoni, har kig på disse 2:

> [...]

Jeg har næsten samme spørgsmål:

Er det en fordel at anskaffe sig en sipura2001 fremfor Sipura2000, når man
nu
i forvejen har en router - eksempelvis Linksys WRT54G ?

Hvad er det en for slags router der er indbygget i Sipura 2001 (NAT ??) og
kan det give
problemer sammen med Linksys routeren ?? To Routere efter hinanden kan jo
sommetider
godt give visse problemer?

DrNo

Fra : Thomas Forsberg

Dato : 13-01-05 21:06

Det fleste vælger Sipura's produkter jeg har dog en Grandstream 486 som har
virket upåklageligt hele vejen

MVH
Thomas Forsberg

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-01-05 14:47

In article <41e6ac8a$0$33623$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, DrNo wrote:
> [...]
> kan det give
> problemer sammen med Linksys routeren ??

Meningen er at smide Sipura'en først. Så kan den sikre at den får den
bånbredde denb skal have bedre end din WRT54G kan sikre det.

Har dog selv en Sipura 2000 + WRT54G

> To Routere efter hinanden kan jo
> sommetider
> godt give visse problemer?

Internettet består af tusindvis af routere efter hinanden.

Fra : Bjarne Knudsen

Dato : 03-02-05 22:09

On Sat, 15 Jan 2005 13:46:42 +0000 (UTC), "Povl H. Pedersen"
<povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote:

> [...]
>
>Har dog selv en Sipura 2000 + WRT54G

>Internettet består af tusindvis af routere efter hinanden.

Jeg kan godt sige hvad forskellen er.

Jeg vil helt klart vælge Sipura SPA 2100.
Fordelen med sipura er at den har Dansk vis Nummer. Den har desuden en
stak features.
I Spa 2100 er der en Router med QOS.
Hvis man allerede har en ROuter som er af god kvalietet vil jeg da
købe en SPA 2000.

Venlig hilsen

Bjarne

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 04-02-05 16:46

> [...]
> stak features.
> I Spa 2100 er der en Router med QOS.
> Hvis man allerede har en ROuter som er af god kvalietet vil jeg da

Burde måske have skrevet noget før, men HAR købt for 2 uger siden,
sipura2100 + wrtg54g