Problem i explore
Fra : Andersen

Dato : 13-01-05 10:53

Hvis jeg åbner explorer og går i menuen funktioner og internetindstillinger
kommer denne meddelelse:

"Denne handling er blevet annuleret på grund af begræsninger på computeren,
kontakt systemadministratoren"

Hvad er der galt.?
Har prøvet at gendanne computeren.. virker stadig ikke.??

Mvh
Andersen

Fra : John

Dato : 13-01-05 14:13

"Andersen" skrev i en meddelelse

> [...]
> internetindstillinger
> kommer denne meddelelse:
>
> "Denne handling er blevet annuleret på grund af begræsninger på

Måske virus eller andet snavs, da din windows jo ikke er opdateret, og
dermed yderst sårbar...

http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/default.aspx?ln=da

Virus- og spyware-scanning er nok et forsøg værd :)

Mvh John

Fra : Andersen

Dato : 13-01-05 17:41

Jeg har kørt spyware den har ikke fundet noget...

Kan man ikke geninstallere Explorer 6,0 og hvordan??

Mvh
Andersen

Fra : Bent

Dato : 14-01-05 13:30

<nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
> [...]

Hvis du har SpyBot installeret, må der ikke være flueben i "Lock IE
controlpanel against opening from within IE"

Mvh
Bent