Kaffe i SE k700i :o(
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 13-01-05 08:44

Jeg har fået kaffe i min k700i - hvor meget ved jeg ikke, men der lå en del
bag batteridækslet og jeg kan se det i mit display. Er der nogle ting jeg
kan gøre for at mindske evt. skader? Eller er det bare at lade den tørre og
håbe på det bedste. Der var ikke sukker i kaffen men mælk.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 13-01-05 17:32

..°o.O Thomas O.o°. wrote:
> [...]
> kan gøre for at mindske evt. skader? Eller er det bare at lade den tørre og
> håbe på det bedste. Der var ikke sukker i kaffen men mælk.

Af med batteriet, flå den fra hinanden, og få den renset indvendigt...

Mvh Thomas

--
www.unlockzone.tk - mobilunlock til fornuftige priser!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-01-05 18:34

On Thu, 13 Jan 2005 17:31:37 +0100, Thomas Rasmussen wrote:

> Af med batteriet, flå den fra hinanden, og få den renset indvendigt...

Og proceduren med "af med batt." skal ske inden for få sekunder.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 14-01-05 09:31

"Martin Johansen [6000]" <visit_tuxx.dk@for.contactinfo> skrev i en
meddelelse news:pan.2005.01.13.17.33.49.103847@for.contactinfo...
> Og proceduren med "af med batt." skal ske inden for få sekunder.

Problemet er så at det skete om natten uden jeg vidste det, så den har
ligget et godt stykke tid tændt med kaffe i sig. Jeg har fået den renset hos
et telecenter, men displayet ser mildest talt underligt ud - det kan stadig
bruges men det har fået en underlig 3D effekt som helt sikkert ikke er
meningen

Jeg må huske at slukke telefonen om aftenen så den ikke bliver udsat for
kaffeangreb mens den er tændt

Er der flere der kan tilslutte sig ideen med destilleret vand - eller skal
jeg hellere lade være nu den virker ok, og det eneste jeg umiddelbart kan se
er galt er displayet?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-01-05 16:43

On Fri, 14 Jan 2005 09:30:51 +0100, .°o.O Thomas O.o°. wrote:

> Jeg må huske at slukke telefonen om aftenen så den ikke bliver udsat for
> kaffeangreb mens den er tændt

Det er ikke nok at slukke den - så længe batteri sidder i er der
spænding på de forskellige prints.

Fra : *trads*

Dato : 13-01-05 23:15

Jeg ville vaske min i destileret vand , derefter laden tøre i et døgn. !
uden batteri på
Henrik

Fra : Anders

Dato : 14-01-05 17:14

Du skal skilde den i atomer (mildest talt), og vaske den i destilleret vand,
og lade den tørre ved alm. temperatur.
Den skal nok lægge en 14 dages tid, måske mere.

Så kan det være den kommer til at virke igen, men det er
ingen garanti.

Mvh
Anders