Toshiba bærbar har fået virus...
Fra : jak

Dato : 20-05-01 22:23

Jeg har en bærbar toshiba satelite 410 LCD, som jeg desværre har været meget
uheldig med, den har fået et problem formentlig en virus, som har
slettet/ødelagt dens BIOS? Er der nogen der ved hvad man kan ordne dette
selv eller om den skal sendes ind til Toshiba for dette? kan tilsyneladende
ikke bare bruge en BIOS update fra Toshibas hjemmeside, i hvertfald ikke
efter den beskrivelse af hvordan, som de også selv har på hjemmesiden? men
er der en der kan hjælpe mig, vil jeg være meget tak nemmelig

TAK

Med venlig hilsen

Jan