Bilagsnumre i SummaSummarum
Fra : Christian

Dato : 12-01-05 13:46

Hej kære gruppe,

Jeg sidder og skal til at indføre nogle indtægtsfaktura i
Summasummarum og har et spørgsmål mht. bilagsnumre. Jeg har i et
tidligere program brugt en normal nummerserie til alle mine
udgiftsbilag (bilagsnumre) og til mine indtægtsbilag blot brugt mine
fakturanumre som "bilagsnummer". Med andre ord har jeg ikke givet mine
indtægtsbilag et egentligt "bilagsnummer". Når jeg i summaSummarum
infører faktura i kassekladden får den aktuelle faktura det rigtige
fakturanummer, men den får samtidig et bilagsnummer i kolonne to. Mit
spørgsmål er om jeg skal til at slette dette bilagsnummer hver gang
jeg skal til at bogfører fakturaen eller om man kan indstille
programmet til kun at give udgiftsbilag et bilagsnummer?

jeg håber I vil hjælpe

Fra : O. Hansen

Dato : 13-01-05 08:13

"Christian" <cbp@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> jeg skal til at bogfører fakturaen eller om man kan indstille
> programmet til kun at give udgiftsbilag et bilagsnummer?

Jeg vil da mene, at det rigtigste er at dine indtægtsbilag også har et
bilagnummer.
/Ove