Hvor kan slå mobil numre op?
Fra : JS

Dato : 12-01-05 10:45

Syntes det er ret sjældent at man kan finde mobil numre på krak.dk eller
degulesider.dk. Er der andre steder man kan forsøge?

Fra : No Namer

Dato : 12-01-05 11:00

JS wrote:
> Syntes det er ret sjældent at man kan finde mobil numre på krak.dk eller
> degulesider.dk. Er der andre steder man kan forsøge?

De Gule Side dgs.dk får person data fra de andre mobilselskaber og
selvfølgelig fra TDC. Det er derfor det bedste sted at lede.
Der kan dog være steder hvor man selv kan oprette sig med sit mobilnummer.

Du kan evt søge på:
http://epost.dk/

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 12-01-05 12:59

JS wrote:

> Syntes det er ret sjældent at man kan finde mobil numre på krak.dk eller
> degulesider.dk. Er der andre steder man kan forsøge?

Jeg synes altdi jeg har haft lettere ved at finde mobilnumre på eniro.dk
end andre steder.

Mvh. Jan

Fra : Anders

Dato : 12-01-05 13:56

Det er ikke alle numre der findes på diverse søgemaskiner.

Fx dem der har taletids kort eller dem der hemmeligt nummer.

Mvh
Anders

Fra : Michael Jensen

Dato : 12-01-05 14:19

"Jan Allan Andersen" <akkerdk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg synes altdi jeg har haft lettere ved at finde mobilnumre på eniro.dk
> end andre steder.

Måske fordi de aldrig sletter gamle numre.. Jeg prøvede lige at søge lidt på
mig selv og kan se at de stadig har registreret mig med et par mobilnumre
som er opsagt for nogle år siden, og at de ikke har fået rettet adressen
endnu på det mobilnummer jeg bruger nu, på trods af at jeg er flyttet for
ca. 1 år siden. DGS er opdateret.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-01-05 19:49

"Michael Jensen" <mij@tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> ikke har fået rettet adressen endnu på det mobilnummer jeg
> bruger nu, på trods af at jeg er flyttet for ca. 1 år siden. DGS

Det går ikke lige stærkt hver gang, jeg har oplevet at samme person
stod med to forskellige adresser til fastnet og mobil på trods af de
begge er ved samme selskab og var adresseændret samme tid.

--
Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://såkadulæredet.dk/
"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 12-01-05 15:58

> Syntes det er ret sjældent at man kan finde mobil numre på krak.dk eller
> degulesider.dk. Er der andre steder man kan forsøge?

Oplysningen, 118 på http://www.teledanmark.dk/cgi-bin/118online.cgi

Af en eller anden grund lader Telia mobilnumre dog ikke til at være listet
nogen steder.

--
Michael
Spritnyt højttalersæt fra Eltax på auktion.