Erfaringer med 3-mobil LG U8120
Fra : Newsman

Dato : 12-01-05 00:41

Hej gruppe

Jeg efterlyser gode som dårlige erfaringer med denne telefon fra 3

vh thomas N

NB: Se evt tråd: 3mobil_er der dækning ...............

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 12-01-05 01:54

Newsman wrote:
> Hej gruppe
>
> Jeg efterlyser gode som dårlige erfaringer med denne telefon fra 3
>
> vh thomas N
>
> NB: Se evt tråd: 3mobil_er der dækning ...............

Hej, du efterlyste om jeg kunne skrive nogle negative erfaringer med denne
mobil:
http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=36530

I det hele taget kan mobildebat.dk svare dig på alle sprg. omkring 3 og
denne tlf. Der er allerede rigtig mange tråde med folks erfaringer, så prøv
søgefunktionen på siden.

/ Thomas

Fra : Kongen af danmark

Dato : 12-01-05 08:50

jeg kan sagtens sige noget som fortæller lidt om den.

min kæreste og hendes søster køber denne model om tirsdagen, om lørdagen går
søsterens tlf i stykker vil ikke lade. ca 1 uge senere går min kærestes tlf
i stykker den vil ikke lade den bliver sendt til rep og vi ber om at få en
ny mobil da den er så ny eller i det mindste bare en anden 3 mobil til låns
imens. men dette kan imidlertid ikke lade sig gøre da ALLE de 3 mobiler de
havde var lånt ud som reserve for netop denne model så min mening er at den
er en skod tlf. mvh kim

Fra : Ulrik og Claudia

Dato : 12-01-05 19:41

Bare lidt nysgerrig: Hvor ville I have sendt telefonerne til reperation fra
og hvor efterspurgte I en lånetelefon? Alle forhandlere (merlin, EW, Fona
m.m.) har som regel ikke lånetelefoner, og hvis de skal sende en telefon til
rep. tager det op til 6 uger før de har dem igen. 3-butikkerne tager kun 10
arbejdsdage om det, og har oftest lånetelefoner. Som regel er der heller
ikke de store problemer med at få byttet telefonerne i 3-butikkerne, efter
nogle nye ombytningsregler de har fået..

Claudia