Isfiskeri
Fra : Lauridsen

Dato : 11-01-05 23:29

Nogen som har gode links eller erfaringer?

Mvh.
Lars

Fra : BadAzz

Dato : 11-01-05 23:49

Hej.

Frostvejr ville være en god start.

Mvh.
BadAzz

Fra : Lauridsen

Dato : 12-01-05 08:02

> Frostvejr ville være en god start.

Flot Er der flere?

Mvh.
Lars

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-05 11:21

> Flot Er der flere?

http://www.isfiskern.no/tips.htm

/Alex

Fra : Niels

Dato : 12-01-05 20:14
Fra : Lauridsen

Dato : 12-01-05 22:18
Fra : ibber

Dato : 13-01-05 08:43

> Bor i Norge, men vi har desværre ikke så meget frost endnu og heller ingen
> sne.. Øv..
>
> Mvh.
> Lars

Minder mig om da jeg var i nord Norge. Da skulle jeg også prøve at isfiske,
havde købt en latterlig stang på en halv meters længde samt nogen maddiker.
Gik ud på en lille sø hvor der i forvejen sad nogen nordmænd og isfiskede,
fik dem til at bore et hul for mig, en 20 meter væk fra dem. satte mig ned
med en flaske gammel dansk til at varme mig på. og så hev jeg ellers 10-12
fjeldørred op på en halvtime, herefter stoppede jeg fiskeriet, gik hen forbi
nordmændende med fiskene, Nordmændende havde ikke fanget noget, og jeg sagde
til dem let stolt, i morgen skal jeg nok lære jer hvordan man fanger fisk.

Fra : Dennis

Dato : 13-01-05 09:39

Du skal først og fremmest bruge noget is od det har vi jo ikke ret meget af
!!!

Fra : Jens Mogensen

Dato : 17-01-05 17:24

Ja, den her :