VPN opsætning
Fra : Nicolai Pamperin Han~

Dato : 20-05-01 21:49

Hej
Er der nogle som kan hjælpe mig med, hvordan man laver opsætningen til
Internetdeling via VPN? Jeg har 2 pc´er som kører win2000 med et netkort i
hvert. Jeg har Teledanmark Netekspres som jeg ønkser at kunne køre på begge
pc´er.

Hilsen Nicolai

Fra : Morten Trab

Dato : 20-05-01 22:51

> Er der nogle som kan hjælpe mig med, hvordan man laver opsætningen til
> Internetdeling via VPN?

Den har du HELT misforstået konceptet VPN...

VPN = Virtuel Private Network (Netværk over en offentlig linie)

ICS = Internet Connection Sharing

Dvs. du skal bruge ICS, personligt foretrækker jeg dog programmet WinRoute
Pro, som egentligt er det sammen, men jeg kan bare bedst lide WinRoute
fremfor ICS...Jeg har ikke nogen egentlig grund...

Mvh. Morten

Fra : Nicolai Pamperin Han~

Dato : 21-05-01 09:02

Hvordan laver man det så med ICS??