Tur i luftballon
Fra : jones_net

Dato : 11-01-05 14:39

Ved ikke om det er den rigtige gruppe, men jeg kan ikke finde andre, som jeg
synes er mere relevante...

Ved I hvor det er muligt at købe sig til en tur i en varmluftsballon i
Danmark - gerne i Østjylland, men ikke et krav.

Jeg har fundet http://www.balloneventyr.dk/ som flyver på Sjælland, men er
der andre?

/J

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-05 16:06

"jones_net" <jones_netng@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ved I hvor det er muligt at købe sig til en tur i en varmluftsballon i
> Danmark - gerne i Østjylland, men ikke et krav.

Kontakt dem du har fundet og spørg dem, om de kender en der flyver med
passagerer i din del af landet.

Tina