Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Overførsel af penge fra paypal til en dans~
Fra : Steen Rasmussen

Dato : 11-01-05 13:50

Hjælp

er der nogen i dette land. der her prøvet at.
Overfør penge fra paypal til en dansk konto. hvor det er løkkes.

i givet fald hvordan. og til hvilken bank.

jeg har prøvet fire gange nu uden hæld. til scandiabanken og den Jyske
Sparekasse.

hilsen steen

Fra : Sybil

Dato : 11-01-05 15:36

"Steen Rasmussen" <ser@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> i givet fald hvordan. og til hvilken bank.
>
> jeg har prøvet fire gange nu uden hæld. til scandiabanken og den Jyske

Det burde virke i "Lån & spar".
Jyske bank er ved at undersøge om det også kan komme til at virke hos dem.

Fra : flemsus

Dato : 11-01-05 18:02

Steen Rasmussen wrote:
> [...]
>
> i givet fald hvordan. og til hvilken bank.
>
> jeg har prøvet fire gange nu uden hæld. til scandiabanken og den Jyske

Jeg har gjort det til Skandiabanken. Jeg fulgte bare anvisningerne. Men husk
at vekselkursen stinker.
--
REMOVE NOSPAM TO REPLY.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Tanja Christensen

Dato : 13-01-05 03:25

Steen Rasmussen skrev:

> [...]
>
>i givet fald hvordan. og til hvilken bank.
>
>jeg har prøvet fire gange nu uden hæld. til scandiabanken og den Jyske

Jeg har overført penge fra Paypal til Nordea 4 gange uden problemer.

--
Tanja
Stil ingen spørgsmål, så vil du ikke få serveret nogen løgne.

Fra : A. Hagstrøm

Dato : 14-01-05 09:20

"Steen Rasmussen" skrev

> er der nogen i dette land. der her prøvet at.
> Overfør penge fra paypal til en dansk konto. hvor det er løkkes.

Jeg har overført til Danske Bank. Det gik problemfrit bortset fra PayPals
harske vekselkurs.

/Anders

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-01-05 19:10

In article <41e780be$0$48322$14726298@news.sunsite.dk>, A. Hagstrøm wrote:
> "Steen Rasmussen" skrev

> Jeg har overført til Danske Bank. Det gik problemfrit bortset fra PayPals
> harske vekselkurs.

Den store problem for folk er at angive bankID korrekt, hvad brugte
du der ?

Fra : A. Hagstrøm

Dato : 16-01-05 22:16

"Povl H. Pedersen" skrev

> Den store problem for folk er at angive bankID korrekt, hvad brugte
> du der ?

Det kan jeg ikke huske.

/Anders

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-05 17:01

> er der nogen i dette land. der her prøvet at.
> Overfør penge fra paypal til en dansk konto. hvor det er løkkes.

Hejsa

Ved godt det falder uden for trådens emne, men kan det lade sig gøre den
anden vej. Altså at overfører penge fra en dansk bank, til en Paypal-konto ?

Og her tænker jeg altså helt uden brug af kreditkort, såsom Master og Visa !

Mvh
Jan Rysz