Ang logs for k5/700
Fra : www.tele-mobil.dk

Dato : 11-01-05 13:44

kender i et godt sted at købe dem

Fra : Kito

Dato : 11-01-05 15:26

På QXL Aktionen er der altid 40 til 50 stk der vil sælge programmer fra 10
til 20 kr.

vh
Poul

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-01-05 16:17

On Tue, 11 Jan 2005 15:26:23 +0100, "Kito" <FUCK*SPAM!@get2net.dk>
wrote:

>På QXL Aktionen er der altid 40 til 50 stk der vil sælge programmer fra 10
>til 20 kr.

De programmer har intet med logs/credits til unlock af Sony
Ericsson-telefoner at gøre.

I øvrigt er der med stor sandsynlighed tale om lutter piratsoftware -
jeg kan ikke forestille mig, at der er mange af dem der har en aftale
med programmørerne, om at de må sælge dem (og da slet ikke de
programmer, man kan finde gratis). QXL er åbenbart ligeglade.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 11-01-05 15:58

www.tele-mobil.dk wrote:
> kender i et godt sted at købe dem

Nu skriver du ikke hvilke logs det er du søger...

Er det griffin, multiserver, DaVinci...?

Mvh Thomas

Fra : www.tele-mobil.dk

Dato : 11-01-05 18:19

har købt takker
"Thomas Rasmussen" <thomas.rasmussen@webspeed.skalfjernes.dk> skrev i en
meddelelse news:41e3e983$0$202$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : helloo.dk

Dato : 11-01-05 18:20

"Thomas Rasmussen" <thomas.rasmussen@webspeed.skalfjernes.dk> skrev i en
meddelelse news:41e3e983$0$202$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

http://www.fonefunshop.co.uk/Unlocking/sonyericssonremoteunlock.htm

hilsen Dan
--
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.