Tiscali Highway - leveringstid
Fra : Ebbe Dalsgård

Dato : 11-01-05 10:18

Hej!
Er der nogen som har erfaring med Tiscali og deres evne til at
levere/installere Tiscali Highway? (Ikke skifte fra anden udbyder, men
ny installation efter gør-det selv modellen.
Hvor lang tid er Tiscali om at kunne levere produktet? Hvor hurtigt
kan de give en installationsdato? etc.

Mvh Ebbe

Fra : Mogens J.

Dato : 11-01-05 15:22

Telefonen er opfundet og en opringning til dem vil sikkert give et
mere klart svar end herinde...

Mogens
www.findsvar.dk

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 11-01-05 17:15

> Telefonen er opfundet og en opringning til dem vil sikkert give et
> mere klart svar end herinde...

Øhh... når manden søger erfaringer er det jo nok ikke så oplagt at spørge
firmaet selv?
Det er vel trods alt de færreste der indrømmer hvis der er problemer med
det produkt de sælger?

--
Michael
Spritnyt højttalersæt fra Eltax på auktion.

Fra : Ebbe Dalsgård

Dato : 11-01-05 19:58

Hej Mogens!
Det er ikke et sådant svar jeg efterlyser. Jeg har talt med
Tiscali!!!
Mvh Ebbe

Fra : nospam@nospam.invali~

Dato : 13-01-05 20:46

Ebbe Dalsgård <ebbe.dalsgaard@mail.dk> wrote:

>Det er ikke et sådant svar jeg efterlyser. Jeg har talt med
>Tiscali!!!

Bestilt 1/12 , og da startpakken ikke ankom indenfor den lovede tid,
blev der (først efter henvendelse) oplyst, at der var tekniske
problemer på centralen som forhåbentlig skulle være løst inden nytår.

Pr. 13/1 er der stadig intet sket, hverken startpakke eller opfølgende
information om forsinkelsen.

Husk at Highway betales online ved bestillingen, hvor der helt klart
angives 14 dages leveringstid ved gørdetselv.

Fra : Ebbe Dalsgaard

Dato : 13-01-05 23:19

<nospam@nospam.invalid> wrote:

> [...]
>
> Husk at Highway betales online ved bestillingen, hvor der helt klart
> angives 14 dages leveringstid ved gørdetselv.
Jeg købte startpakken hos Tiscali ved en stand i Fields den 11. december
2004. Jeg fik oplyst 2-3 ugers leveringstid. Efter godt en uge havde jeg
endnu ikke modtaget en leveringsdato. En opringning til Tiscali gav
ingen resultat, andet en en rykker til TDC, der fik skylden for den
manglende leveringsdato. Derefter har jeg rykket Tiscali hver uge.
Hvergang har TDC fået skylden.

I sidste uge kontaktede jeg TDC, der kunne levere på godt en uge. Onsdag
den 12. februar kontaktede jeg Tele2, som gav en leveringsdato i
begyndelsen af februar. Med disse informationer og teleloven i hånden
gik jeg så igen til Tiscali den 12. januar. I løbet at et par timer fik
jeg en leveringsdato til den 2. februar.

Mvh Ebbe

--
Ebbe Dalsgaard
ebbe.dalsgaard@post.tele.dk

Fra : Ebbe Dalsgaard

Dato : 13-01-05 23:26

Ebbe Dalsgaard <ebbe.dalsgaard@post.tele.dk> wrote:

> [...]
> gik jeg så igen til Tiscali den 12. januar. I løbet at et par timer fik
> jeg en leveringsdato til den 2. februar.

For en gør-det-selv siger Tiscali en leveringstid på gennemsnit 14 dage.
Jeg kender en anden som har fået konverteret sit linie i løbet af 5
dage, så det trækker gennemsnittet ned. Men TDC har nogle
forpligtigelser, som du kan se på It- og Telestyrelsens hjemmeside, hvor
der også findes en rapport, som undersøger om TDC favoritiserer deres
egne kunder.

Mvh Ebbe

--
Ebbe Dalsgaard
ebbe.dalsgaard@post.tele.dk

Fra : Amazing_Pudding

Dato : 14-01-05 01:03

> Telefonen er opfundet og en opringning til dem vil sikkert give et
> mere klart svar end herinde...

Jeg bliver altid lidt muggen når jeg læser næsvise svar som f.eks.
ovenstående! Er der noget jeg totalt har misforstået, eller er usenet
ikke bl.a. beregnet til udveksling af informationer? Jeg mener, der
ville jo blive RET stille i grupperne hvis alle gik direkte til "hestens
mund" når de manglede oplysninger. Det kunne jo være at andre sad og
funderede over det samme som Ebbe.

A.P.

Fra : Mogens J.

Dato : 14-01-05 09:53

SÅ er det fordi du ikke læser alle indlæggene...

Faktisk sidder der en hel del herinde, som bare brokker sig uden at de
har ret meget at have det i....

Derfor mit indlæg, at du så ikke kan tage det for mere end det er, kan
jeg jo ikke gøre ved.

Så kan man spørge sig selv om hvorfor du skjuler dig bag nogle
initialer og en hotmail adresse.

En debat kan ikke være seriøs, når folk ikke tør stå frem og vedkende
sig sine indlæg, men skjuler sig bag en hotmail adresse og nogle
initialer !!

Mogens
www.findsvar.dk

Fra : Ebbe Dalsgård

Dato : 14-01-05 12:11

> [...]
>indlæggene...
>
>Faktisk sidder der en hel del
>herinde, som bare brokker sig uden at de

Undskyldt, men jeg spurgte, fordi jeg ønskede nogle konkrete
praktiske erfaringer, og ikke nogle løfter fra nogle
salgsmedarbejdere for leverandørerne.

Da jeg skrev mit første indlæg, skrev jeg ikke om mine egne
erfaringer for ikke at farve eventuelle svar. Eller som du måske
opfatter det, som brok

Mvh Ebbe

Fra : Mogens J.

Dato : 14-01-05 14:32

On 14 Jan 2005 11:11:10 GMT, Ebbe Dalsgård <ebbe.dalsgaard@mail.dk>
wrote:

> [...]
>
>Da jeg skrev mit første indlæg, skrev jeg ikke om mine egne
>erfaringer for ikke at farve eventuelle svar. Eller som du måske

Undskyld Ebbe

Og det har jeg heller ikke påstået.

Men mange gider ikke tage sig den tid, det tager at rette henvendelse
til leverandøren, derfor mine ord.

Mogens
www.findsvar.dk

Fra : Amazing_Pudding

Dato : 14-01-05 12:55

> Faktisk sidder der en hel del herinde, som bare brokker sig uden at de
> har ret meget at have det i....

Enig, der er intet værre end brokrøve, men Ebbe brokkede sig jo netop
ikke og der er da intet i hans indlæg der antyder at han skulle være en
troll. Han stillede blot et høfligt spøgsmål, som du sablede ned.

> Så kan man spørge sig selv om hvorfor du skjuler dig bag nogle
> initialer og en hotmail adresse.

Ja, tyv tror jo at hver mand stjæler, men spørg du bare løs. Den blev
oprettet for 6-8 år siden for at hindre spam og siden er den bare
ligesom blevet hængende. Desuden er jeg af natur et forsigtigt menneske.
Søger du på indlæg fra Amazing_Pudding finder du ca. 40 sobre indlæg, så
dine eventuelle mistanker er der intet hold i.

> En debat kan ikke være seriøs, når folk ikke tør stå frem og vedkende
> sig sine indlæg, men skjuler sig bag en hotmail adresse og nogle
> initialer !!

Du taler udenom. At jeg bruger hotmail har da meget lidt relevans m.h.t.
om Ebbe fortjener en ordentlig behandling eller ej.

Men men men, alt dette er off-topic, og ja, jeg ved godt at det var mig
der startede det. Beklager. Blev bare muggen på Ebbe's vegne.

M.v.h.
A.P.