Cybercity TV reklame
Fra : TC

Dato : 11-01-05 01:27

Bare en lille tanke jeg har fået:

Den nye TV reklame fra Cybercity, med de to jagerpiloter, som diskuterer IP
telefoni!

Ved ikke om man skal lægge for meget symbolik i, at den maskine de flyver i
(F-104 Starfighter), gik under betegnelsen "Flyvende ligkiste", da den var i
brug i det danske flyve våben, fordi den havde en uheldig tendens til, at crashe
i tide og (især) utide???

--
Mvh.
Tommy C

Der ikke ville turde bruge noget med teknik fra den flyver

Fra : Morten Davidsen

Dato : 11-01-05 03:05

"TC" <sgtommyc@fjernyahoo.dk> skrev i en meddelelse
<KLIP>
> [...]
> var i
> brug i det danske flyve våben, fordi den havde en uheldig tendens til, at
Hahaha ...
Tja .. kan kun sige at det virker upåklageligt her hos mig .. men meget sjov
tanke!

/MD

Fra : NoOne

Dato : 11-01-05 10:04

...... ja .... ret sjovt med F-104'eren :):):):)

..... men hvordan vil CC klarer det m.h.t. QoS i deres eksisterende
routeren hos deres kunder ? Quality of Service er nødvendigt for at
sikre at man altid kan ringe ... også selvom der bliver downloaded

Fra : Morten Davidsen

Dato : 11-01-05 14:26

"NoOne" <test@mail.org> skrev i en meddelelse
> .... men hvordan vil CC klarer det m.h.t. QoS i deres eksisterende
> routeren hos deres kunder ? Quality of Service er nødvendigt for at
> sikre at man altid kan ringe ... også selvom der bliver downloaded
Hvad mener du her? > "eksisterende routeren hos deres kunder" ???
Jeg har fået en ny router - en såkaldt IAD (Integrated Access Device) >
http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/aethra_starvoice_1020/

Denne klarer QoS sammen med Cybercity's centraler, da telefonien kører på et
seperat VC (Virtual Circuit).

Og ja .. det er nødvendigt med QoS - hvis man vil love samme kvalitet som
ved normalt fastnet. Jeg har prøvet f.eks. musimi uden QoS og downloading på
min linje samtidig og så hakker det altså.

/MD

Fra : NoOne

Dato : 12-01-05 08:45

ok .... fint nok .... hvis CC leverer en ny routeren det deres VoIP
kunder :)

On Tue, 11 Jan 2005 14:26:10 +0100, "Morten Davidsen"

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 11-01-05 17:15

Lige en lille sjov tilføjelse.
I Tyskland da de var i aktiv tjeneste dernede var der et sagn/udtalelse der
sagde. "vil du have en Starfigther F-104 så køb et stykke jord i nærheden af
en Flyvstation og sæt dig i en stol og vent så kommer den af sig selv" ja
det var barske tider.
Om det er sådan med CyberCity ved jeg ikke tror næppe de kommer af sig
selv
Hilsen Lars

Fra : Henrik

Dato : 13-01-05 15:01

"TC" skrev i en meddelelse

> Den nye TV reklame fra Cybercity, med de to jagerpiloter, som diskuterer
> IP
> telefoni!

En anden tanke ... det telefon nummer han gentager/siger og det han skriver
på glasset ... er de ens?

Henrik