Telefin til Telefin
Fra : Thomas Forsberg

Dato : 10-01-05 20:37

Hej

Har fået lokket min mor med på bølgen af ip telefoni og det virker da også
nogenlunde lige på nær at når man ringer til nummeret både fra telefin og
fra alm. fastnet ringer den 2-4 gange hvorefter den melder optaget hvad kan
dette skyldes ???

MVH
Thomas Forsberg

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 14-01-05 09:07

Hej

Jeg har samme problem
Jeg køre med en sipura 2000 adapter jeg kan fint ringe ud og alt. Men når
folk ringer til mig ringer den 3 gange og så får de optaget.
De sidste par gange har jeg så skulle slette konfigurationen i min adapter
og sætte en op igen så har den virket en lille uges tid igen.

Har bare ikke lige haft tid til at undersøge fejlen nærmere endnu. Men er
ihverfald skide træls.

Hvad køre du med for en adapter ?

Fra : PØLLE

Dato : 14-01-05 18:18