Lamprologus ocellatus i 85 l.
Fra : Bo Musial Jensen

Dato : 10-01-05 20:06

Hejsa alle.

Jeg har 7 Lamprologus ocellatus gående i et 85 l. akvarie.
har jeg nogle muligheder for at have andre fisk deri?

på forhånd tak.

Bo

Fra : HD

Dato : 11-01-05 09:08

Nej det ville ikke være klogt, du kan regne med at der kan gå 1 cm fisk pr.
L vand alt så hvis fisken er 5 cm skal den have 5 L vand.dit akvarium er 85
L det er normalt opmålt udvendig prøv at måle det indvendigt træk også
bundlag samt sten og de andre ting fra og se hvor meget vand du har.
Hans D.

Fra : Mikkel Munk

Dato : 11-01-05 10:27

Den regel med 1 cm fisk per en liter vand, skal selvfølgelig ikke tages som
lov - der er mange andre ting der spiller ind! Nu er Lamprologus occelatus
jo en bund-orienteriet fisk, hvilike betyder, at du meget vel kan have plads
til noget andet der i - har du tænkt på noget???

M.

Fra : Martin Heller

Dato : 11-01-05 11:35

"Bo Musial Jensen" <bokosovo@hotmail.com> wrote in message

| Jeg har 7 Lamprologus ocellatus gående i et 85 l. akvarie.
| har jeg nogle muligheder for at have andre fisk deri?

Hvis du har et par sten og lidt huler i akvariet var et par
Juliochromis
en mulighed. Eventuelt nogle af de mindre Neolamprologus arter
fra
klippezonen, som f.eks. N. leleupi.