gode fiskeksider
Fra : ibber

Dato : 10-01-05 19:55

En har spurgt om fiskeforum

Hvad med fiskesider hvor der er rimelig gang i den (besøgende)
fangstrapporter tips gode råd etc.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 10-01-05 20:37

ibber wrote:

> Hvad med fiskesider hvor der er rimelig gang i den (besøgende)
> fangstrapporter tips gode råd etc.

Du kan ta' et kik på http://www.ulnits.dk - det er en af de større
lystfisker-sites, der har været på nettet siden 1998, og den er
netop blevet opdateret med 20 nye artikler.

Og hvis du bor i østjylland, så kan du finde en masse om lokale
fiskemulighedder på http://www.angling-eastjutland.dk - og der ligge
også 15 små videofilm, som man kan underholde sig med på en mørk
vinteraften...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : 7C

Dato : 11-01-05 20:50

Jeg har på min hjemmeside www.patolga.dk en side med links til diverse
fiskesider. Måske du kan finde noget brugbart her?

Vh.

Søren C.

Fra : 2Dare

Dato : 20-01-05 17:45

Prøv www.piker.dk vi har en del info om fiskevande mest julland endnu

Marcel

Fra : jytte

Dato : 06-02-05 17:03

www.fynfisker.dk er også et besøg værd

Fra : enrico

Dato : 20-01-05 20:11

On Mon, 10 Jan 2005 19:55:26 +0100, "ibber" <127873@ishoejby.dk>
wrote:

>En har spurgt om fiskeforum
>
>Hvad med fiskesider hvor der er rimelig gang i den (besøgende)
>fangstrapporter tips gode råd etc.

Prøv at besøge Chart.dk Her er de 103 mest besøgte fiskesider i
DanmarlK

http://www.chart.dk/list_websites.asp?mode=kategori&kategori_id=176&start=1

-enrico

Fra : Michael Boysen

Dato : 21-01-05 11:08

enrico wrote:
> Prøv at besøge Chart.dk Her er de 103 mest besøgte fiskesider i
> DanmarlK

Hej enrico

Hvem har bildt dig det ind?

Man skal reklamere for chart.dk for at komme på listen, hvorfor jeg
f.eks. ikke har tilmeldt rokkerne.dk!
Vores side ligger stabilt omkring 8000 sidevisninger om måneden, og vi
ville derfor ligge ganske pænt placeret på listen - hvis vi ville!!

Jeg vil garantere dig, at der sidder en del webdesignere rundt omkring
med samme anstrengte forhold til at reklamere gratis for andre. Derfor
passer din påstand ikke.

Mvh. og god weekend
Michael Boysen

--
http://www.rokkerne.dk/

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 21-01-05 11:36

Michael Boysen wrote:

> Jeg vil garantere dig, at der sidder en del webdesignere rundt omkring
> med samme anstrengte forhold til at reklamere gratis for andre. Derfor
> passer din påstand ikke.

Ja... Chart er et sted, hvor små amatør-sites gratis kan få en
counter og en primitiv statestik, store web-sites har deres egen
besøgsstatestik, som er baseret på logfilerne, derfor er der ikke
nogen grund til, at de støtter et skod-site som Chart.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : enrico

Dato : 27-01-05 22:05

On Fri, 21 Jan 2005 11:35:31 +0100, Niels Riis Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>...derfor er der ikke
>nogen grund til, at de støtter et skod-site som Chart.

Hvad har I 2 i klemme Michael Boysen og Niels Ebbesen :)

Jeg forsøger blot at være hjælpsom. Der er da i hvertfald 103
henvisninger til sider om fisk så.

Jeg beklager meget jeg kom til at skrive de 103 mest besøgte sider.

Jeg vidste ikke, at jeres sider er mere besøgte.... men nu har vi jo
så 105 sider at kigge på :)

-enrico

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 21-01-05 11:54

"ibber" <127873@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> En har spurgt om fiskeforum
>
> Hvad med fiskesider hvor der er rimelig gang i den (besøgende)
> fangstrapporter tips gode råd etc.

Hej

Her er 2 gode steder : www.123nu.dk og på www.fangster.dk

mvh