Øretelefoner til Nokia 6230...
Fra : ;o\)

Dato : 10-01-05 19:22

Hejsa

Er der nogen der ved om man kan få en adaptor eller noget,
så man kan sætte et par almindelige øretelefoner til sin Nokia 6230???

mvh

Oskar

Fra : phk

Dato : 11-01-05 09:39

"" <olo79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Er der nogen der ved om man kan få en adaptor eller noget,
> så man kan sætte et par almindelige øretelefoner til sin Nokia 6230???

Hvad er almindelige øretelefoner?

Der følger headset med telefonen når man køber den.

--
Per, Esbjerg

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 11-01-05 11:03

I meddelse: 41e3905f$0$36608$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
griflede phk:
> Hvad er almindelige øretelefoner?

Almindelige må være sådan nogen man bruger til normale lyd-dimser, med et
mini-jack stik...

--
Hygge...
Daniel

Fra : GiWeo

Dato : 11-01-05 17:40

Hej hej

>Er der nogen der ved om man kan få en adaptor eller noget,
>så man kan sætte et par almindelige øretelefoner til sin Nokia 6230???

Sådan en her:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=382263882&n=1190268139&pn=1190268140
??

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : JMo.

Dato : 11-01-05 20:10

GiWeo wrote:

> Sådan en her:
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=382263882&n=1190268139&pn=1190268140
> ??

Njaa - mon ikke spørgeren er ude på at sætte et par ordentlige hørebøffer
på, når han skal høre mp3'ere?

I så fald dur denne ikke, da den dels er til 2,5mm jack (hvor htlf'er
normalt er 3,5mm), og samtidig kun er i mono.

Fra : ;o\)

Dato : 11-01-05 23:10

Hejsa

Har kigget på nedenstående hos THansen og den kan ikke bruges.

Det jeg søger er en adaptor eller noget så jeg kan bruge et sæt almindelige
øretelefoner,
som man bruger til alm. mp3 afspillere eller discman.

Er dette muligt?????

mvh
Oskar

Fra : Martin Schou

Dato : 12-01-05 20:07

> Det jeg søger er en adaptor eller noget så jeg kan bruge et sæt
> almindelige øretelefoner,
> som man bruger til alm. mp3 afspillere eller discman.
>
> Er dette muligt?????

Det håber jeg da at det er. Forstår ikke at man skal til at opfinde et nyt
stik til hovedtelefoner. Troede det var noget nær standard at bruge
mini-jack til den slags. BLAH til nokia :)
Martin

Fra : Gert Jacobsen

Dato : 12-01-05 21:30

Umiddelbart, og så vidt jeg ved skal man bruge det originale headset. bl. a.
for at når man bruger radioen er antennen indbygget.
Til sammenligning har jeg til min 6310i en adapter så jeg kan bruge
høretelefoner med minnijack stik.
det må dog have været en dårlig kvalitet da der altid var støj og skrat på
linien.
Det må være en tilsvarende mulighed der efterlyses her. Dog vil der i så
tilfælde kun være mulighed for at bruge MP3 spilleren og ikke radioen?
Forventninge må være at få en bedre lydkvalitet? Og desuden at holde anden
støj ude?
Gert