Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
TDC lancerer IP-telefoni til sommer
Fra : DrNo

Dato : 10-01-05 18:36

Se her:

Synes det virker noget dyrt.
Udenlandstelefoni bliver eksempelvis kun ca 15 % billigere
Desuden er der stadig et slags abb. på 119,- Kr/md

Men kvaliteten må forventes at blive bedre end det vi idag kender
fra f.eks. Telsome og Musimi, idet TDC sandsynligvis anvender
et dedikeret net til IP-telefoni med QoS

DrNo

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 10-01-05 19:15

In article <41e2bd01$0$33641$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, DrNo wrote:
> Men kvaliteten må forventes at blive bedre end det vi idag kender
> fra f.eks. Telsome og Musimi, idet TDC sandsynligvis anvender
> et dedikeret net til IP-telefoni med QoS

Det bliver måske lige så godt som CyberCity ?

Jeg har ingen problemer med lyden, men jeg kører også QoS
på min CC 2048/512