Sonofon er fulde a lort
Fra : smeden

Dato : 10-01-05 13:05

Hvordan låser jeg en Samsung SGH-E710 op

PS: SONOFON er fuld af LORT.

Jeg var dødtræt af den samsung har haft den i 5 måneder og kørte så ind
til den sonofonbutik hvor jeg købte den og snakkede med dem og han sagde
at det ikke var noget problem at få den låst op nu hvor jeg jo købte en ny
telefon for som
han sagde du forlænger jo dit abn og så ringer man til kundeservics og får
en ung tøs der har det røde
og som ikke er i ret godt humør hun postod jeg var fuld af løgn og sagde jeg
kunne ringe igen
om en månede og så var den ikke længre!!!!

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 10-01-05 13:06

smeden wrote:
> [...]
> sagde
> at det ikke var noget problem at få den låst op...

Prøv at kontakte den sælger igen, måske han kan hjælpe. Dette påstår han jo
at han kan.

/ Thomas

Fra : Mikael Schøler

Dato : 10-01-05 13:51

smeden wrote:
> [...]
> kunne ringe igen
> om en månede og så var den ikke længre!!!!

Er en fon ikke normalt låst i 6 mdr?

Fra : Michael

Dato : 10-01-05 14:53

har lige købt en SE k500i hos sonofon og den var ikke simlåst!

Maleren!

Fra : smeden

Dato : 10-01-05 15:04

Det jo ikke så meget det den er låst det vidste jeg godt

Men at jeg fik af vide jeg var fuld af løgn.... og jeg bare kunne læse
kontrakten
syntes jeg var en ret grov udmelding.....

Har ringet og skabt mig til sonofon butikken og han beklagede da også
meget han trode at hvis jeg forlængt mit abn. så tæt på udløb ville der ikke
være noget problem, og han ringede så til dem og ringede så retur og sagde
at det var rigtigt
at han havde taget fejl men at han ikke kunne ophæve kontrakten nu så jeg må
lade min samsung ligge
i skuffen en månede før jeg kan sælge den...

så det var bare ærgligt!!!!

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 10-01-05 16:53

> så det var bare ærgligt!!!!

Ja, fejl sker - men der er trods alt ikke sket nogen fejl, som har stillet
dig dårligere end den kontrakt du har underskrevet. Du har indgået en aftale
om, at du får tilskud til din telefon, mod at du har abonnement i 6 måneder,
og at telefonen er SIM-låst i samme periode.

At du fik oplyst, at du kunne få koden efter 5 måneder er selvfølgeligt
uheldigt. Synes dog det er en anelse grovt direkte at sige, at SONOFON er
fulde af lort - du nævner jo selv, at forhandleren har indrømmet sin fejl.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 10-01-05 17:23

så jeg må lade min samsung ligge i skuffen en månede før jeg kan sælge
den...så det var bare ærgligt!!!!

Hvad vil du have for den hvis jeg køber den nu???

Fra : smeden

Dato : 11-01-05 15:28

Jeg har en køber til den!!!