Ventetid på tekniker fra Tele2
Fra : Tine Müller

Dato : 10-01-05 08:29

Jeg fejlmeldte min ADSL forbindelse onsdag, den 5.1.05 kl. 10.42 og kan
først få en teknikertid fredag, den 14.01.05 - altså 9 dages ventetid. Er
det normalt, at man skal vente så længe på en tekniker? Bor i Lyngby i
København.

/Tine

Fra : Morten Davidsen

Dato : 10-01-05 11:03

"Tine Müller" <tinem@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> først få en teknikertid fredag, den 14.01.05 - altså 9 dages ventetid. Er
> det normalt, at man skal vente så længe på en tekniker? Bor i Lyngby i
Svært at sige .. men det kan godt tage så lang tid. Det kommer an på hvor
travlt TDC har.
Men oftest er TDC-tiderne tidligst en 5 dage ude i fremtiden - men nogle
gange kan det også være senere desværre.

/MD

Fra : J

Dato : 12-01-05 01:05

Morten Davidsen wrote:

> Svært at sige .. men det kan godt tage så lang tid. Det kommer an på hvor
> travlt TDC har.

Både og.

> Men oftest er TDC-tiderne tidligst en 5 dage ude i fremtiden - men nogle
> gange kan det også være senere desværre.

Tele2 kunne bare vælge at have service på deres linier. Så ville
teknikeren være der inden for 3 timer.

--
Med venlig hilsen Jan G. Nielsen

Sulten i Århus? Se www.ekstraost.dk

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 12-01-05 12:54

"J" <newz@newz.net> skrev i en meddelelse

> Både og.

> Tele2 kunne bare vælge at have service på deres linier. Så ville
> teknikeren være der inden for 3 timer.

Det kan kunden sikkert også godt få, hvis han ønsker at betale ekstra for
det. Det er en ekstraydelse, som udbyderen skal tilkøbe den (delte) rå
kobber forbindelse, som de lejer hos TDC.

Det kan i hvert tilfælde lade sig gøre hos både Tiscali og Cybercity; det
hedder linjeservice hos begge selskaber, og koster 80 kr. hhv. 100 kr.
ekskl. moms pr. måned og betyder, at fejlretning påbegyndes indenfor 3 timer
og fortsætter, til fejlen er løst.

Det er et typisk erhvervsprodukt, men der er (i hvert tilfælde hos Tiscali)
ikke noget som forhindrer en privatkunde i at købe produktet.

--
Mvh. Jesper

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 14-01-05 23:42

"Jesper Nielsen" <jn@nielsenit.invalid> wrote in message

> [...]
> hedder linjeservice hos begge selskaber, og koster 80 kr. hhv. 100 kr.
> ekskl. moms pr. måned og betyder, at fejlretning påbegyndes indenfor 3

Jeg kan så afsløre at det intet hjælper jeg har haft linie service, og to
gange gik der et kort i centralen, jeg måtte pænt vente til først kommende
hverdag, eller endda flere hverdage før TDC kunne sende en tekniker ud på
centralen... men ja de "påbegynder fejlretning" dvs konstater.. hov kortet
er dødt.. trist ingen teknikere før i næste uge..