Spørgsmål vedr. Samsung E700 V. E710
Fra : Ukendt

Dato : 10-01-05 05:14

Hvordan synes I de to telefoner er i forhold til hinanden? (E700 og E710)

E700 har som bekendt en fancy funktion, med at der kører information i
forskellige farver på det udvendige display. Kan E710 også det?

--
Med venlig Hilsen - Kim Frederiksen (kim.frederiksen snabela gmail.com)
Nettet er for lille til Netbetjente - gå venligst udenfor

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 10-01-05 17:54

Kim Frederiksen wrote:
> [...]
> E700 har som bekendt en fancy funktion, med at der kører information i
> forskellige farver på det udvendige display. Kan E710 også det?

Jeg har en 710, og der er alt turkis-blåt, undtagen når man får en sms, så
er ikonet rødt.
I hvert fald så vidt jeg har observeret.
En anden forskel er, at 710 kan optage video...

Jacob
--
fear and loathing in dot com
www.fearandloathingin.com