Siemens CX65
Fra : Flemming Lindbaum

Dato : 09-01-05 20:55

Hej

Har lige fået sådan en fætter i gave, men der hvor jeg bor er der ikke meget
dækning uanset udbyder ....

Jeg har søgt på nettet efter en extern antenne, men kan ikke finde nogen.
Kan det virkelig passe ???

Nogen der kender til antenner til sådan en ?

/FOFLOL

Fra : Jesper Vang

Dato : 09-01-05 22:43

"Flemming Lindbaum" <flemmingFJERN@DETTElindbaum.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan det virkelig passe ???
>
> Nogen der kender til antenner til sådan en ?

Hej Flemming.

Hvis du mener externt antenne, så er der ikke meget at gøre. Hvor i landet
bor du ??

Min erfaring med CX65 siger at det ikke plejer at være et problem med denne
model. Det er en rigtig god telefon.

For år tilbage kunne man få en repeter antenne til at sætte i vinduet, så
den forstærkede antenne signalet, disse er vist nok ikke på markedet mere,
da der er god dækning de fleste steder.

Mvh. Jesper

Fra : Flemming Lindbaum

Dato : 10-01-05 10:59

"Jesper Vang" <vang@nielsen.mail.dk> wrote in message

> [...]
> den forstærkede antenne signalet, disse er vist nok ikke på markedet mere,

Hej

Jeg bor i Årup på Fyn, men det er fordi vi ligger nede i et hul ... ved du
om det er muligt at få fat i sådan en repeaterantenne stadigvæk ?

/FOFLOL

Fra : Johnny

Dato : 10-01-05 17:03

> Jeg bor i Årup på Fyn, men det er fordi vi ligger nede i et hul ... ved du
> om det er muligt at få fat i sådan en repeaterantenne stadigvæk ?
>
> /FOFLOL

Fås hos T. Hansen: http://kortlink.dk/thansen/h6v til 98 kr.

Johnny

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-05 22:03

"Johnny" <sibbert7@hotmail.com> skrev
> Fås hos T. Hansen: http://kortlink.dk/thansen/h6v til 98 kr.

Må jeg istedet foreslå denne antenne, den virker og kan monteres alle
steder.

http://www.thansen.dk/product.asp?c=381840504&n=283053516&pn=283054449

Hilsen Tommy T - Odense

Fra : Flemming Lindbaum

Dato : 11-01-05 10:12

"Tommy.T - Odense" <tommy[dot]t[snabel-a]get2net[dot]dk> wrote in message
> "Johnny" <sibbert7@hotmail.com> skrev
>
> Må jeg istedet foreslå denne antenne, den virker og kan monteres alle
> [...]
Den har jeg kigget på ... men virker den UDEN direkte tilslutning til
telefonen ?