sms
Fra : Atte André Jensen

Dato : 09-01-05 17:33

Hejsa

Hvis jeg gerne vil have mulighed for at sende visse informationer via
sms fra en site, hvad kræver det så? Jeg mener hvilket type firma skal
man have fat i for at interface med det mobile net?

--
peace, love & harmony
Atte

http://www.atte.dk - remove the underscore to reply

Fra : Jacob Atzen

Dato : 09-01-05 17:41

On 2005-01-09, Atte André Jensen <atte@ball_breaker.dk> wrote:
> Hvis jeg gerne vil have mulighed for at sende visse informationer via
> sms fra en site, hvad kræver det så? Jeg mener hvilket type firma skal
> man have fat i for at interface med det mobile net?

Hvis du bare skal sende et par sms'er engang imellem kan du formentlig
nøjes med en email til sms gateway. Google kan sikkert give dig nogen
valgmuligheder.

- Jacob Atzen

Fra : Jimmy

Dato : 09-01-05 19:57

"Atte André Jensen" <atte@ball_breaker.dk> wrote in message
> [...]
> sms fra en site, hvad kræver det så? Jeg mener hvilket type firma skal
> man have fat i for at interface med det mobile net?

Der findes mange.
Der er dem, der tilbyder det via de fire-cifrede numre, herunder f.eks. sms
a/s, Unwire m.fl og så er der dem, der tilbyder det via de otte-cifrede som
typisk er en normal mobiltelefon/SMS Modem, der udsender dem.

Jeg har lavet det med et SMS Modem og anvender PHP og Perl til at
kommunikere med modemet og udlejer servicen til kunder. I samme kategori
findes også smscentral m.fl.

De kan alle findes på Google.

Mvh
Jimmy

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 10-01-05 11:25

Atte André Jensen wrote:
> [...]
> sms fra en site, hvad kræver det så? Jeg mener hvilket type firma skal
> man have fat i for at interface med det mobile net?

email2sms.dk

--
ulrik nielsen |

Fra : Troels Hansen

Dato : 12-01-05 16:33

Ulrik Nielsen wrote:

> email2sms.dk

rackserverz.dk er billigere. 30 øre pr sms (de giver også mulighed for
at du kan modtage sms'er)

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 10-01-05 11:26