2 lige høje spalter
Fra : Dj Uncas

Dato : 09-01-05 17:22

Jeg har lavet en side med en menu i venstre side, og en indholds-del i
højre. Menuen har en anden baggrundsfrave en resten, så de skal helst være
lige høje. Hvordan kan man gøre det? Jeg har rodet mig frem til noget, men
det ser lidt underligt ud.

Siden: www.aoa.dk/it

Prøv at se den både i IE og Firefox, da der af en eller anden grund er en
forskel i hvordan den vises.

Fra : Benny Nissen

Dato : 10-01-05 09:21

Dj Uncas brought next idea :

> Siden: www.aoa.dk/it
>
> Prøv at se den både i IE og Firefox, da der af en eller anden grund er en
> forskel i hvordan den vises.

Næe, det er der ikke. Siden ser ret ens ud i FF og IE her hos mig.
Hvad mener du, der skulle være af forskel ?

--
Benny

Fra : Dj Uncas

Dato : 10-01-05 18:50

> Næe, det er der ikke. Siden ser ret ens ud i FF og IE her hos mig.
> Hvad mener du, der skulle være af forskel ?

Det er fordi jeg har lavet menuen med en padding på et stykke nedad, så det
to spalter bliver lige lange. Hvis jeg fjerne den, og bare laver menuen 100%
høj bliver den i FF kun lang nok til at dække det der står i menuen, og i IE
bliver den længere end browseren...