Javamos
Fra : Omnolog HMH

Dato : 09-01-05 16:35

Jeg synes aldrig jeg har set det i butikkerne - er det mig der er
stæreblind, kommer de forkerte steder eller hvad?

Fra : Jeepers

Dato : 09-01-05 18:20
Fra : Tjinca

Dato : 09-01-05 18:33

"Omnolog HMH" <hhestbechrouladea@oohay.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg synes aldrig jeg har set det i butikkerne - er det mig der er
> stæreblind, kommer de forkerte steder eller hvad?

Du kigger de forkerte steder, men hvis du ellers bor i khb. omegn kan evt.
du kigge forbi og få en tot eller to med kvit og frit, da mit 200 l. er ved
at blive overbevokset.

Fra : J.B.

Dato : 09-01-05 20:07

Det kan fåes hos "Scalaren" i Aalborg, han har altid et akvarie fyldt. Hvis
du køber nogle fisk giver han gerne en håndfuld med for en 5'er. Han er
ihvertfald altid til at snakke med.

Men pas på med den plante.. den vokser som vandpest men vikler sig ind i alt
og kan være meget svær at slippe af med igen. Tilgengæld elsker mine
Kuhli-Ål at slange sig rundt i det.

M.v.h.
J.B.

Fra : HKN

Dato : 10-01-05 12:07

> Men pas på med den plante.. den vokser som vandpest men vikler sig ind i
alt
> og kan være meget svær at slippe af med igen. Tilgengæld elsker mine
> Kuhli-Ål at slange sig rundt i det.

Enig! og sneglene elsker også at sidde i det! Jeg vil eksperimetere med en
reje, og se om den æder det, der hvor det ikke er tiltænkt...

-Henrik