smerte i højer side
Fra : Henrik

Dato : 09-01-05 12:55

Hej alle

Jeg har haft tør hoste før jul, men det er nu næsten over.
Men har nu fået ondt i Højer side når jeg trækker vejret dybt.
Jeg har også ondt når jeg hoster samt ligger på Højer side + skal rejse mig
igen (bruger muskler)
Har haft det i 5 dage.
Hvad kan det være, ømme muskler eller kan det stamme fra den hoste jeg havde
?
Det kom efter jeg startet på mit job (automekaniker) efter 14 fri.

Håber i kan komme med nogle forslag.

MVH
Henrik

Fra : Jørgen

Dato : 09-01-05 13:57

Henrik skrev:
> [...]
> ?
> Det kom efter jeg startet på mit job (automekaniker) efter 14 fri.

Gætter på det er musklerne, f.eks. hold i ryggen, træk
Jørgen

Fra : Henrik

Dato : 09-01-05 15:37

Det tror jeg også, men hvor lang tid skal jeg give det, før jeg går til
lægen ?

Henrik.

Fra : Jørgen

Dato : 09-01-05 17:05

Henrik skrev:
> Det tror jeg også, men hvor lang tid skal jeg give det, før jeg går til
> lægen ?
>
> Henrik.

Spis 2 ibumitin 3 gange daglig, sammen med 2 panodil. det gør godt, i
max 1 uge

Hilsen
Jørgen

Fra : Kizzita

Dato : 09-01-05 16:19

On Sun, 9 Jan 2005 12:54:54 +0100, "Henrik"
<brakentorpREMOVE@hotmail.com> wrote:

> [...]
>?
>Det kom efter jeg startet på mit job (automekaniker) efter 14 fri.

Det kan være kold lungebetændelse. Netop nu er der iflg. Statens Serum
Institut en epidemi i landet. Det starter netop med tør hoste.

Du kan læse mere her:

Mvh. Lotte