Att lasse hedegård og SPAM
Fra : Eg Egemarke

Dato : 09-01-05 12:37

Din lille lort
Hvem faen tror du du er
At sende uopfordrede reklamer via mail, om pris ændringer af unlock til
diverse uvedkommende telefoner..

Det er ULOVLIGT og du skal IKKE sende flere reklame Mails til mig.

Jeg er IKKE interesseret i dine spammails.
Drop det, du er ikke en fis bedre end alle de andre spammere og i skulle
skydes.
Ps der er en røvfuld i vente herfra hvis jeg skulle have fornøjelsen af at
træffe dig endag !!

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Hauge

Dato : 09-01-05 12:56

Hejsa
Eg Egemarke wrote:
> Din lille lort
> Hvem faen tror du du er

Du er vel ikke meget bedre, da du spamer gruppen her til med uønskede
indlæg, der intet har med gruppen at gøre.
Send en klage til de rette vedkommende, så får han jo bare en bøde, og det
er vel bedre end at kalde nogen for "lort" og lign.

> Det er ULOVLIGT og du skal IKKE sende flere reklame Mails til mig.

Tag en kiks.

> Jeg er IKKE interesseret i dine spammails.

Der er vel *ingen* der er interesseret i spam, deraf navnet, heller ikke i
denne gruppe.

> Drop det, du er ikke en fis bedre end alle de andre spammere og i
> skulle skydes.

Den lader vi lige stå lidt.

> Ps der er en røvfuld i vente herfra hvis jeg skulle have fornøjelsen
> af at træffe dig endag !!

Nåda, dvs. at du truer offentligt med vold, så gør du jo noget der er endnu
mere ulovligt.

XFUT: dk.admin.netikette

/Hauge

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-01-05 13:11

On Sun, 9 Jan 2005 12:36:43 +0100, "Eg Egemarke"
<egemarke@hotmail.com> wrote:

>Din lille lort
>Hvem faen tror du du er

God, konstruktiv start!

>At sende uopfordrede reklamer via mail, om pris ændringer af unlock til
>diverse uvedkommende telefoner..

D. 30. december 2004 kl. 15.40 er din mailadresse blevet indtastet på
hjemmesiden (pudsigt nok fra en PC med samme IP-adresse som den du har
afsendt dit indlæg her fra) - det handlede om unlock af en Siemens
C60.

>Det er ULOVLIGT og du skal IKKE sende flere reklame Mails til mig.

Det er ikke ulovligt at svare/opfølge på mails, nej. Der ikke jo tale
om en uopfordret mail, du har jo netop henvendt dig hertil, og derfor
tillader jeg mig at sende dig en mail (der handler om, og er et svar
om det du har henvendt dig om). Det er faktisk helt normalt!

>Jeg er IKKE interesseret i dine spammails.
>Drop det, du er ikke en fis bedre end alle de andre spammere og i skulle
>skydes.

Der er ikke tale om spam, hvilket jeg i øvrigt er stor modstander af
(alså spam).

>Ps der er en røvfuld i vente herfra hvis jeg skulle have fornøjelsen af at
>træffe dig endag !!

God, konstruktiv slutning - men faktisk ulovlig (truslen)!

FUT: dk.admin.netikette

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Fra : Jens.

Dato : 09-01-05 13:56

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skulle skydes.
> Ps der er en røvfuld i vente herfra hvis jeg skulle have fornøjelsen

LOL

--
Jens.

postkasse_66@hotmail.com

Fra : Kludder

Dato : 10-01-05 19:20

Hej
> [...]
> skydes.
> Ps der er en røvfuld i vente herfra hvis jeg skulle have fornøjelsen af at

VENT LIGE LIDT.. Jeg skal lige ned og købe 5 stk 2 Liters Cola'er.. og en
kasse Chocolade.... Vent lige 5 Minutter så jeg tilbage.. så kan i fortsætte
kampen..