Spil på SE Z600 forsvinder?
Fra : Tony

Dato : 09-01-05 09:50

Er der andre der har oplevet at spil forsvinder?
På min mors telefon er både Golf og Alien Scum forsvundet, og de kommer ikke
igen ved total reset.

Kan de lægges ind igen?

mvh

tony

Fra : Per Jensen

Dato : 11-01-05 18:51

Hej

Når man laver en total reset, forsvinder de indstillinger operatøren har
valgt at udbyde.
de kan ligges ind igen ved at hente dem på nette mod betaling .

Fra : Tony

Dato : 11-01-05 22:30

Hej Per

> Når man laver en total reset, forsvinder de indstillinger operatøren har
> valgt at udbyde.
> de kan ligges ind igen ved at hente dem på nette mod betaling .

Min telefon er ikke leveret af en operatør. Spillene lå på telefonen fra SE,
og de forsvandt.
Derfor forsøgte jeg med en generel reset.

Tony

Fra : [8830]Plis

Dato : 18-01-05 01:08

> [...]
> SE, og de forsvandt.
> Derfor forsøgte jeg med en generel reset.

Hejsa Tony

Gå på www.Sonyericsson.com og find din z600.
Det er med den som med de fleste af sonyEtelefonerne at alt det der normalt
ligger som stabdard kan hentes dér! Inkl. spillene, temaer, ringetoner
osvosv. Det tager selvfølgelig lidt tid...

Peder

NB...Har netop selv, fordi min egen Z600 blev overdraget til konen, slettet
alt ved en "nulstil alt" - Hun havde en T68i hvor samme handling blev
begået...begge har opdateret med SonyE´s vanvittig gode service på
hjemmesiden