Danmark billigeste?
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 08-01-05 22:13

Er Unotel danmarks billigeste mobiltelefonselskab?

Og hvordan er Unotels service og stabilitel sammenlignet med eks telmores?

Sidstnævnte kender man jo

Henrik

Fra : Brian Lund

Dato : 09-01-05 00:15

> Er Unotel danmarks billigeste mobiltelefonselskab?

Ikke hvis du skriver SMS til en udenlandsk telefon ihvertfald ;)

Kiggede også lige på priserne idag, de ser ellers rimelige ud, _bortset_ fra
SMS til udlandet...

Brian

Fra : John

Dato : 09-01-05 00:42

"Brian Lund" <geronimo@nomail-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke hvis du skriver SMS til en udenlandsk telefon ihvertfald ;)
>
> Kiggede også lige på priserne idag, de ser ellers rimelige ud, _bortset_
fra
> SMS til udlandet...

De er da ikke dyrere end de fleste andre selskaber.

Mig bekendt er det kun Sonofon og CBB der ikke tager 2,70 kroner for at
sende en SMS til udlandet (endnu).

Mvh

John

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 09-01-05 00:38

Brian Lund wrote:

> Ikke hvis du skriver SMS til en udenlandsk telefon ihvertfald ;)
>
> Kiggede også lige på priserne idag, de ser ellers rimelige ud,
> _bortset_ fra SMS til udlandet...
>

> Brian

Skal man sms meget til udlandet, så må det næsten hedde tele2 mobil som er
de billigste?
/ Thomas

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 09-01-05 00:45

Brian Lund wrote:

> Ikke hvis du skriver SMS til en udenlandsk telefon ihvertfald ;)
>
> Kiggede også lige på priserne idag, de ser ellers rimelige ud,
> _bortset_ fra SMS til udlandet...
>

> Brian

Nogle gange virker denne gratis service med SMS til udlandet:
http://www.alpha-technica.org/sms.php
/ Thomas

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 09-01-05 16:25

Jep, men skal ikke bruge sms til udlandet, men alm sms og opkald...

Henrik

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 09-01-05 00:41

Henrik (Silkeborg) wrote:
> Er Unotel danmarks billigeste mobiltelefonselskab?
>
> Og hvordan er Unotels service og stabilitel sammenlignet med eks
> [...]

Jeg har UnoTel's største pakke: http://www.unotel.dk/produkter/peptalk.asp
Og jeg kan kun rose dem for alle deres produkter - fastnettelefoni, mobiltlf
og Adsl. Alt fungerer godt og stabilt. Har ringet mange gange for opklarende
sprg. til kundeservice, de tager tlf med det samme, og har forstand på deres
produkter. Email bliver også besvaret som regel samme dag.
Og det er jo ganske gratis for de mobiler der er tilknyttet samme login, og
vi er nu 17 tilmeldte mobiltlf der alle ringer gratis sammen. Dette kører på
TDC's net, ligesom Telmore, og det virker perfekt.
Skal vi ringe uden for denne gruppe - ringer vi for 48 øre/ min (inkl. moms)
og 12 øre for en sms. Disse priser pga vi har samlet Adsl og fastnettelefoni
hos dem også.
Jeg fik mit nummer porteret til UnoTel, og det forløb uden problemer.
Specielt fra Telmore går det meget nemt.

/ Thomas

Fra : J.K.Arning

Dato : 09-01-05 14:21

On Sun, 9 Jan 2005 00:41:06 +0100, Thomas Jacobsen in newsgroup
dk.teknik.telefoni.mobil wrote:

> Henrik (Silkeborg) wrote:

> vi er nu 17 tilmeldte mobiltlf der alle ringer gratis sammen. Dette kører på
> TDC's net, ligesom Telmore, og det virker perfekt.

Vi er 2 i husholdningen derhjemme som ringer gratis og jeg troede
egentligt at det var et krav at det var sammehusholdning .. men i er
måske 17 personer derhjemme ?

--
Regards
J.K.Arning :: 09-01-2005 13:46:55 :: http://arning.dk

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 09-01-05 20:24

J.K.Arning wrote:
> Vi er 2 i husholdningen derhjemme som ringer gratis og jeg troede
> egentligt at det var et krav at det var sammehusholdning .. men i er
> måske 17 personer derhjemme ?

Fra UnoTel's hjemmeside, hvor der bla. står at du kan tilknytte så mange
mobiltelefoner, du ønsker. Alle mobil's bliver blot tilknyttet samme adresse
og samme login.:

"Kan man have flere konti hos UnoTel?
Ja, hos UnoTel kan du sagtens have flere forskellige konti. Du kan tilknytte
så mange mobiltelefoner, du ønsker. Du taler gratis mellem de forskellige
enheder; både fra mobil til mobil, fra fastnet til mobil, fra mobil til
fastnet . "
http://www.unotel.dk/support/faq-3.asp?id=177&ovrid=71&losning_type_id=1

/ Thomas

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 09-01-05 16:26

Ok, nogen der har prøvet at flytte fra cbb??

Henrik

Fra : Chipmand

Dato : 09-01-05 20:57

On Sun, 9 Jan 2005 16:26:29 +0100, "Henrik \(Silkeborg\)"
<dk8008@hotmail.com> wrote:

>Ok, nogen der har prøvet at flytte fra cbb??
>
>Henrik

Har cbb idag opretter mig som ny kunde hos dem ligeså snart jeg har
fået svar på den mail jeg har sendt dem. Var nemlig igang med
bestillingen men da jeg så kom til betalling rendte jeg ind i et
problem nul dankort og ikke samme netbank som de bruger.

Mvh
Chipmand

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 09-01-05 21:44

Ikke helt med ccb eller unotel????

Henrik

Fra : Chipmand

Dato : 09-01-05 01:48

On Sat, 8 Jan 2005 22:13:07 +0100, "Henrik \(Silkeborg\)"
<dk8008@hotmail.com> wrote:

>Er Unotel danmarks billigeste mobiltelefonselskab?
>
>Og hvordan er Unotels service og stabilitel sammenlignet med eks telmores?
>
>Sidstnævnte kender man jo
>
>Henrik

Det her ser godt ud skal vist lige kigge nærmere på det.

chipmand

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 09-01-05 02:31

Chipmand wrote:

> Det her ser godt ud skal vist lige kigge nærmere på det.
>
> chipmand

Yep. UnoTel får faktisk også mange kunder fra Telmore, de er efter min
mening også på højde med dem!
Læs mere info fra debatten her:
http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=35200&page=1&pp=30

/ Thomas

Fra : Hans Paulin

Dato : 09-01-05 22:04

Henrik (Silkeborg) skrev:

> Er Unotel danmarks billigeste mobiltelefonselskab?
>
> Og hvordan er Unotels service og stabilitel sammenlignet med eks
> telmores?

Fin fin - vi skiftede hér fra Telmorec for nogen uger siden.

Ringer i morgen for at høre på fastnet (mener viderestilling er blevet
gratis, men det fremgår ikke af deres FAQ's)
Hans

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 10-01-05 00:36

Hans Paulin wrote:

> Fin fin - vi skiftede hér fra Telmorec for nogen uger siden.
>
> Ringer i morgen for at høre på fastnet (mener viderestilling er blevet
> gratis, men det fremgår ikke af deres FAQ's)

Hvordan viderestilling mener du?
/ Thomas

Fra : Hans Paulin

Dato : 10-01-05 10:41

Thomas Jacobsen skrev:

> Hvordan viderestilling mener du?

Hvis der er én der ringer til min UnoTel-fastnettelefon, som derefter sender
opkaldet videre til min UnoTel-mobil - i fald jeg har sat fastnettelefonen
op til viderestilling.
Hans

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 10-01-05 13:04

Hans Paulin wrote:

> Hvis der er én der ringer til min UnoTel-fastnettelefon, som derefter
> sender opkaldet videre til min UnoTel-mobil - i fald jeg har sat
> fastnettelefonen op til viderestilling.

Det koster alm. takst, dvs. du betaler selv for denne viderestilling. Dette
har jeg fået bekræftet af Unotel for noget tid siden.
/ Thomas

Fra : Hans Paulin

Dato : 10-01-05 13:33

Thomas Jacobsen skrev:

> Det koster alm. takst, dvs. du betaler selv for denne viderestilling.
> Dette har jeg fået bekræftet af Unotel for noget tid siden.

....og dét fik jeg osse at vide hos UnoTel i dag.

Mange tak for hjælpen!
Hans

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 10-01-05 13:54

Hans Paulin wrote:

> ...og dét fik jeg osse at vide hos UnoTel i dag.
>
> Mange tak for hjælpen!

Selv tak :) Ved faktisk ikke om det kunne være muligt med et lille simpelt
omstillingsanlæg at lave en gratis viderestilling. Da det ikke koster noget
at ringe fra sin Unotel fastnettlf til sin mobil, kunne den jo blot sende
opkaldet afsted til sin mobil, altså hvis omstillingsanlæget selv kunne
ringe op?

/ Thomas

Fra : Hans Paulin

Dato : 11-01-05 09:21

Thomas Jacobsen skrev:

> [...]
> ikke koster noget at ringe fra sin Unotel fastnettlf til sin mobil,
> kunne den jo blot sende opkaldet afsted til sin mobil, altså hvis

Hæ hæ - hvem kommer først!?
Hans