tastaturlåsekode
Fra : Thomsen

Dato : 08-01-05 17:58

Hej
Min søn har en nokia 6230 med tastaturlås og har sat kode på den. Men nu har
en af hans venner lavet den om uden at kunne huske hvad han har lavet den om
til.
Er der en måde hvorpå man kan åbne telefonen igen så den vil virke.

mvh
Michael Thomsen

Fra : helloo.dk

Dato : 08-01-05 18:02

"Thomsen" <micsus@fjernmigtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den om til.
> Er der en måde hvorpå man kan åbne telefonen igen så den vil virke.

Man kan altid flashe den om... eller gå tilbage til fabriksinstillinger det
skulle gøre det!
hilsen Dan
--
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.

Fra : Thomsen

Dato : 08-01-05 19:09

Hej igen

Jeg kan ikke gå tilbage til fabriksinstillinger da man ikke kan komme ind i
telefonen.

mvh
Michael Thomsen

Fra : Calle.

Dato : 08-01-05 21:26

Thomsen wrote:
> Hej igen
>
> Jeg kan ikke gå tilbage til fabriksinstillinger da man ikke kan komme
> ind i telefonen.

Så må vennen jo betale for flashning
--
Calle.

Fra : Calle.

Dato : 08-01-05 21:28

Thomsen wrote:
> Hej igen
>
> Jeg kan ikke gå tilbage til fabriksinstillinger da man ikke kan komme
> ind i telefonen.

Pil batteriet kortvarigt af, tænd, og gendan til fabriks indstilling inden
tastaturlås slår til igen
--
Calle.

Fra : Thomsen

Dato : 08-01-05 21:52

virker ikke for man skal også taste denne kode før telefonen tænder.
Men det er i orden nu.
De havde tastet forkert for mange gange "så spærre den åben bart".
Efter den har hvilet i ca. 1.5 time kunne man godt komme ind.

Men ellers tak for iderne.

mvh
Michael Thomsen