Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Excelark til udregning af boligbudget
Fra : Jesper

Dato : 08-01-05 13:55

Hej

Vi overvejer at flytte fra andelsbolig og flytte i Villa.

I den forbindelse vil vi gerne lave et detaljeret boligbudget hvor udgifter,
indtægter, skatteprocenter osv. skal tastes ind, og hvor man kan ændre på de
forskellige parametrer, og herefter se hvilket rådighedsbeløb man har i
sidste ende.

Jeg ved godt at man kan få mæglere mv. til at hjælpe med dette, men vi vil
gerne gøre det selv i første omgang.

Er der nogle som har et skema liggende eller kan referere til et sted hvor
man kan få fat i det?

Mvh. Jesper - den håbefulde!

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 08-01-05 16:01

Jesper wrote:

> Er der nogle som har et skema liggende eller kan referere til et sted hvor
> man kan få fat i det?

Prøv evt. at spørge i dk.bolig. eller fritid.hus-og-have

Spørgsmål som dit har været stillet før i bla. ovennævnte. Ikke ofte,
men er set. Om der er givet brugbart svar ved jeg ikke.

Søg på gamle indlæg.
F.eks. Google har en variant der kan søge i grupper.

Til din info er der kun få nye spørgsmål i nyhedsgrupper. > 75% af alle
spørgsmål går igen. - Vil jeg gætte på.

Efter søgning i denne gruppe, som du også _kunne_ have gjort, på ordet
"budget" fandt jeg 2 tråde med ialt 8 indlæg.
Det varede ca. 40 sekunder.

Links fra det ene er her:

Simpelt budget:
http://www.flere-penge.dk/ØkonomiGuidens%20Privatbudget.xls