Se EMEI
Fra : Carsten

Dato : 08-01-05 13:41

Hej med jer.
Hvordan ser jeg EMEI på min 2650. Jeg ved at det er #06#, men der er jo
ingen "ok" knap tilgængelig. Nogen der kan hjælpe?

Fra : Insight Data

Dato : 08-01-05 13:49

Ikke #06#, men *#06#

--

Med venlig hilsen / Best regards

Michael Søndergaard, A.M.M.
Insight Elektronik & Data
Benediktsgade 4
DK-5000 Odense C
Tlf : 28 19 15 95

Fra : Anders

Dato : 08-01-05 14:30

Står det ikke på emballagen ?

Mvh
Anders

Fra : Calle.

Dato : 08-01-05 17:55

Carsten wrote:
> Hej med jer.
> Hvordan ser jeg EMEI på min 2650. Jeg ved at det er #06#, men der er
> jo ingen "ok" knap tilgængelig. Nogen der kan hjælpe?

du skal ikke bruge nogen ok knap, men derimod skrive det rigtige: *#06#

--
Calle.