Netradio på SPV C500
Fra : Jan Hjørdie

Dato : 08-01-05 10:51

Hey alle,
Jeg har lige fundet ud af at jeg kan streame DR's netradio på min SPV C500
via MediaPlayer'en.
Ret cool, selvom det kun er i 20kbit kvalitet.
Jeg ved dog ikke lige hvad det koster med GPRS Men billigt er det helt
sikkert ikke.

Er der nogen der har erfaring med at bruge et wireless lan kort i en SPV
C500 ?? MiniSD WLAN ?
Så kan det jo også være kvaliteten bliver bedre.

Hilsen
Jan

ps. Er der iøvrigt nogen der ved hvordan man opretter en newsgroup ? Jeg
ville vildt gerne have en specifik SPV C500 gruppe

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 08-01-05 11:21

> Jeg ville vildt gerne have en specifik SPV C500 gruppe

Hvorfor? Der bliver da næsten ikke skrevet om C500 herinde. Eventuelt kan du
kigge på www.mobildebat.dk - de har et SPV-forum som er hyppigt besøgt.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg