IP telefonsvarer
Fra : Jette Sørensen

Dato : 08-01-05 10:03

Efter at jeg har fået IP telefoni (Telefin/Webspeed med en med Grandstream
486) tænker jeg på at bruge min PC som telefonsvarer.
Hvilket program skal jeg bruge til det? Kan det overhoved lade sig gøre?

På forhånd tak

Stig

Fra : Jan Hjørdie

Dato : 10-01-05 11:49

Telefin har sagt til mig at de lancerer en løsning meget snart. Ingen for et
par uger.

Hilsen
Jan

Fra : Jette Sørensen

Dato : 10-01-05 16:54

Ja det har jeg også fundet ud af i dag.
Jeg tænkte dog mere på et stykke software der kunne køre på PCen.
Det havde jeg da i "gamle" dage da man brugte modem til sin
internetopkobling

Hilsen Stig

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 10-01-05 17:44

Jette Sørensen wrote:
> Ja det har jeg også fundet ud af i dag.
> Jeg tænkte dog mere på et stykke software der kunne køre på PCen.
> Det havde jeg da i "gamle" dage da man brugte modem til sin
> internetopkobling.

Joo, men det er da ikke så smart at skulle have pc'en tændt bare for
det. Musimi har fx. en smart telefonsvarer (med egen hilsen), hvor du
blot får en mp3 fil tilsendt pr. email efter at nogen har indtalt en
besked. Det kan ikke gøres smartere - selvom man ikke er hjemme, kan man
via webmail eller lignende høre beskederne.

Mvh Thomas Jørgensen

Fra : Jette Sørensen

Dato : 10-01-05 19:40

Jeg har faktisk lige fået en mail fra Telefin om at deres telefonsvarer
starter op den 17/1.
med hensyn til PC svareren så er PCeren tændt hele dagen alligevel.
PC svareren kunne give nogle finesser som sortering efter hvem det er der
ringer f.eks. til ungerne, konen osv.