Delphi og word
Fra : Peder Hanghøj

Dato : 08-01-05 00:56

Jeg kan godt finde ud af at starte Word fra Delphi, men hvordan gør jeg
følgende:

Jeg har forskellige word-skabeloner som skal startes fra Delphi.
Når en skabelon er starten og blevet til et normalt worddokument, skal den
mappe word gemmer i automatisk, være en mappe jeg har defineret inden Word
starter. Hvordan overfører jeg dette fra Delphi til Word?
Filen skal desuden have et navn, jeg har defineret i Delphi, således at
vælges gem, får dokumenetet automatisk dette navn.

På forhand tak, Peder

Fra : Peder Hanghøj

Dato : 08-01-05 09:45

Den ide jeg selv har, er at gemme skabelonerne som almindelige dokumenter.
Når jeg så skal bruge en af dem, vil jeg kopiere dem til den mappe de skal
åbnes i og derefter omdøbes de. Derefter startes de.
Er det metoden??

Peder