Nyt vindue
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 20-05-01 19:31

Hej,

Er der nogle der kan lure, hvorfor flg. ikke virker i <body onload osv.>

onload="window.open('side.html',Titel','toolbar=no,location=no,status=no,scr
ollbars=no,width=200,height=250')"

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-05-01 21:52

Rasmus Nielsen wrote:

> [...]
>
> onload="window.open('side.html',Titel','toolbar=no,location=no,status=no,scr

du mangler en ' før Titel.

--
/Lars

HTML software: <http://go.to/HTMLEasyColors>
Brug venligst Re: og ikke Sv: ved svar, da beskeder
der begynder med Sv: bliver slettet fra mange servere

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 21-05-01 06:24

> du mangler en ' før Titel.

Det løser ikke problemet...

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 21-05-01 16:25

Rasmus Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> Det løser ikke problemet...

oeh jo, foelgene virker perfekt:
<HTML>
<HEAD>
</HEAD>
<BODY
onload="window.open('side.html','Titel','toolbar=no,location=no,s
tatus=no,scrollbars=no,width=200,height=250')">
</BODY>
</HTML>

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 22-05-01 06:34

> oeh jo, foelgene virker perfekt:

Ja, men der er også lavet noget om i forhold til min, så jeg har
indentificeret problemet: Titlen må kun være eet ord...

Venlig hilsen, Rasmusn Nielsen.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 22-05-01 08:48

> Ja, men der er også lavet noget om i forhold til min, så jeg
har
> indentificeret problemet: Titlen må kun være eet ord...

ah, ok, det kunne jeg jo ikke vide
Generelt betragter jeg det som god programmerings stil at holde
atributter og lignende i enkelte ord. Man kan saa beskrive
indviklede funtioner enten med CamelHumpNotation som f.eks:
NavnPaaMegetIndvikletFunktion()
eller det kan noteres saaledes:
navn_paa_meget_indviklet_funktion() Hvad man vaelger er
naturligvis helt op til sig selv.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann