Maxtor 53073U6 30 GB fejl
Fra : Pussyman

Dato : 20-05-01 19:44

Jeg prøvede at køre Maxtor PowerDiag 2.5. først kørte jeg "Basic Quick (90
Seconds Test", og når testen kom til "Run SMART Self Test" denne fejl kom
frem: K60S57

Bagefter prøvede jeg så "Advanced Test (Factory Re-Certification)" og når
den også kom til "Run SMART Self Test" denne fejl kom frem: K60SY2

Min Maxtor HD er en Maxtor 53073U6 30 GB

(Jeg prøvede at formatere den, men under formateringen kom denne meddelse
"Trying to recover allocation unit" og efter et par sek. forsatte den
formateringen og langt om længe nået den at blive færdig)

Hvad er der galt med harddisken og hvad skal je gøre?
Please help me......

Fra : Freaken

Dato : 20-05-01 21:09

Er din s.m.a.r.t.h-disk enablet i bios ???
Freaken.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 20-05-01 21:09

prøv evt i dk.edb.hardware.drev