Nettos Combo kortlæser og og USB hub i en ~
Fra : Claus E Beyer

Dato : 07-01-05 17:37

Er der nogen der tilfældigvis allerede véd om "nedenstående" »Combo kortlæser og
og USB hub i en« kan læse sim-kort til mobiltelefoner. Og hvor mange
USB2.0-udgange har den mon egentligt?

http://www.netto.dk/internet/nettodk/catalogue/catalogue.nsf/cd662d3aed59e6e241256be50037d291/357633d28a19eb7fc1256f80004caf3b/Body/0.7C?OpenElement&FieldElemFormat=jpg

(Dette indlæg er sendt til både news:dk.edb.hardware og

Claus

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 07-01-05 18:13

Claus E Beyer wrote:
> Er der nogen der tilfældigvis allerede véd om "nedenstående" »Combo kortlæser og
> og USB hub i en« kan læse sim-kort til mobiltelefoner.

Tror jeg ikke du skal regne med...

> Og hvor mange
> USB2.0-udgange har den mon egentligt?

Ned og kig efter!

Mvh Thomas

--
www.unlockzone.tk - mobilunlock til fornuftige priser!

Fra : Casper Bang

Dato : 08-01-05 13:39

> Ned og kig efter!

Enig - og fortæl os om resultatet :)
Hvis du kan se om det er high speed USB 2 må du også meget gerne sige til.

Fra : Rander

Dato : 09-01-05 03:53

Sat, 8 Jan 2005 13:39:25 +0100 brugte Casper Bang 6 linier på at fortælle
dette til dk.edb.hardware:

>Enig - og fortæl os om resultatet :)
>Hvis du kan se om det er high speed USB 2 må du også meget gerne sige til.

Ja, det er USB2. Nej, den kan ikke æde SIM-kort (det var der vel heller
ikke nogen der forventede).

Og så de to ting der fik mig til at lægge den tilbage:

Den har kun tre USB-porte.
Den er passiv (har ikke egen strømforsyning).

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Klogskabens fordel består i, at man kan spille dum.
Det modsatte er langt vanskeligere. (Kurt Tucholsky)

Fra : Casper Bang

Dato : 09-01-05 13:02

> Den har kun tre USB-porte.
> Den er passiv (har ikke egen strømforsyning).

Ok, tak!
Så må jeg bare se om de har den i næste uge :p