Flytning af fastnet fra TDC til IP-telefon~
Fra : Motacilla Alba

Dato : 07-01-05 15:39

Er det VOIP-udbyderen der sørger for at opsige mit nuværende
abonnement hos TDC, eller skal jeg selv gøre det?

Mvh. Vipstjert

Fra : GiWeo

Dato : 07-01-05 17:01

Hejsa

>Er det VOIP-udbyderen der sørger for at opsige mit nuværende
>abonnement hos TDC, eller skal jeg selv gøre det?
Det kommer jo an på hvad i aftaler !

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 07-01-05 22:42

Hej

Vipstjert@yahoo.com (Motacilla Alba) wrote:

>Er det VOIP-udbyderen der sørger for at opsige mit nuværende
>abonnement hos TDC, eller skal jeg selv gøre det?

Hvis du mener at du vil ha' flyttet dit nuværende nummer over til VOIP
udbyder, så er det vist noget de alle kan klare, lige med undtagelse af
Musimi pt.

Kig evt. på denne oversigt over udbyder:

http://gratissip.dk/frontend/DanskeVoIPUdbydere

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 08-01-05 09:41

> M.v.h. Ole®
>
> IP-Telefoni ? www.musimi.dk !

> Simpelt - Enkelt - Billigst

Billigst??!?! NEJ!

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : L.T

Dato : 08-01-05 18:00

"Thomas Schreiber" <NOSPAMnews@schreiber.se> skrev i en meddelelse

> Billigst??!?! NEJ!
>

> --
> Venligst, Thanks, Grüße,
> Thomas Schreiber
> --
> http://schreiber.se
> --
> Usefull links:
> www.google.com
> www.tinyurl.com

Tjah, har ikke set alle priser igennem, men kan se at fx Telefin afregner pr
½ min. Så hvis man foretager mange korte samtaler vil Musimi være billigere.

L.T

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 09-01-05 16:04

"L.T" <dizx2@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>>

> Tjah, har ikke set alle priser igennem, men kan se at fx Telefin afregner
> pr ½ min. Så hvis man foretager mange korte samtaler vil Musimi være

Hvorfor skal du så billigt hvis du samligner med ét andet firma, og selv
siger du ikke har tjekket andre priser?!?!? Bare en tanke.

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : L.T

Dato : 09-01-05 21:25

> Hvorfor skal du så billigt hvis du samligner med ét andet firma, og selv
> siger du ikke har tjekket andre priser?!?!? Bare en tanke.

Er ikke helt sikker på hvad du mener?
Jeg har ikke set hvad det koster at ringe til alle destinationer! Men mener
stadigvæk at der skal tages forbehold for at fx Telfin afregner i halve
minutter mod Musimis afregning i sekunder...

L.T

Fra : Per F Andersen

Dato : 10-01-05 11:20

L.T wrote:
> [...]
> mener stadigvæk at der skal tages forbehold for at fx Telfin afregner
> i halve minutter mod Musimis afregning i sekunder...

Det har ingen væsentlig betydning med afregning i sek. eller min., hvis man
har et normalt telefonforbrug.
Der er efter databladet på http://gratissip.dk/frontend/DanskeVoIPUdbydere
ikke den store forskel.
Dog kan det siges at hvis man ikke ringer ret meget, f.eks. mindre end ca.
12 ti/mnd er Musumi billigst.
Og hvis man ringer i mere end ca. 35 ti/mnd er telefin billigst

mvh per

Fra : BigMann

Dato : 11-01-05 15:15

Det er altid den nye udbyder der skal opsige for dig, eller går nummret
tabt.

/Bigmann
www.ip-telefondebat.dk