PHP "explore"?
Fra : Jimmy Frederiksen

Dato : 07-01-05 09:52

Et lille spørgsmål.

Jeg skal flytte et domæne til en anden udbyder, og et af kravene til
den nye er bl.a. 10 ftp logins.

Umiddelbart er det ikke noget problem, men det koster de fleste steder
mere end hvad jeg vil give.

Findes der en PHP "explore" hvor man kan uploade filer, chmod og andre
FTP "ting"? Altså en lite-udgave hvor man kan have flere brugere og
give adgang til forskellige mapper hvor man kan uploade til?

Mvh

Jimmy

Fra : Dan Storm

Dato : 07-01-05 12:50

Vil du have lavet det på en sådan måde at folk rent faktisk benytter dit
user/pass til serveren gennem et PHP script?
--
Dan Storm

http://err0r.dk
storm@err0r.dk

PGP Public key på http://err0r.dk/pubring.pkr

inden for et bestemt område

Fra : Jimmy Frederiksen

Dato : 08-01-05 12:19

Dan Storm <shadyz@_REMOVETHIS_err0r.dk> skrev:
>Vil du have lavet det på en sådan
>måde at folk rent faktisk benytter dit
>user/pass til serveren gennem et PHP script?

Både og. Altså for at skabe forbindelse til serveren skal det nok
bruges, men så derfra skal folk have deres eget user/pass.

Jeg har googlet den lidt og bl.a. fundet
http://obiewebsite.sourceforge.net/obie.php?Obie_FILEMAN som ser
spændende ud. Måske nogle kan anbefale lignende systemer?

Jimmy