Nokia 5140
Fra : Martin Bak

Dato : 07-01-05 09:07

Er der nogen der kan hjælpe mig med at få åbnet min 5140? Jeg har hentet et
program fra denne side: http://www.macsat.com/cell.php Og selv om 5140 ikke
står på listen over telefoner på siden, kan programmet godt generere koder
når jeg indtaster IMEI nummeret. Der er bare så frygtelig mange andre
spørgsmål i programmet som jeg ikke har forudsætninger for at svare på, så
jeg tør ikke rigtig at begynde at taste noget ind på telefonen. Hjælp
modtages med tak. Telefonen er låst til Orange.

--
Martin

Fra : helloo.dk

Dato : 07-01-05 10:04

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på, så jeg tør ikke rigtig at begynde at taste noget ind på telefonen.
> Hjælp modtages med tak. Telefonen er låst til Orange.

jeg vil forslå at du benytter www.tekit.dk da der ikke er så mange
muligheder der og derfor kan du ikke gøre ret meget forkert..
ellers kan du jo skrive dit Imei nr her så kunne det være der var en som gad
give dig den rigtige kode..
hilsen Dan
--
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.