tinnitus
Fra : Hans Houmøller

Dato : 07-01-05 00:46

Måske ikke det rigtige sted, men har nogen her som jeg tinnitus?
Hans
PS! Jeg skriver for at åbne flere muligheder for mere viden for mig om
sagen!

Fra : Martin Bangsø

Dato : 07-01-05 02:18

On Fri, 07 Jan 2005 00:45:38 +0100, Hans Houmøller wrote:

> Måske ikke det rigtige sted, men har nogen her som jeg tinnitus?

Mon ikke det er ok at poste her? Ellers skal net-politiet nok fortælle
os hvad vi skal gøre ;) ..

Men jeg har også tinnitus. Det viser sig som en konstant susen for
ørene, med et lille hint af en konstant hyletone - den er dog ikke så
markant (endnu), men jeg tror den bliver værre med tiden.

Endvidere er min hørelse markant nedsat; jeg kan ikke, som før
tinnitus'ens indtog, følge med i en samtale hvor flere taler i munden
på hinanden eller høre andet end mudder i støjfyldte rum.

Jeg har fået min tinnitus/nedsat hørelse som følge af for mange
koncerter og for meget discman, hehe.. Jeg har efterhånden vænnet mig
til det, og det er egentlig ikke noget alvorligt problem eller
hæmmende for mig, men jeg frygter lidt for om det bliver meget værre.

--
Martin Bangsø - husk af fjerne "SLET" når du svarer

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 07-01-05 12:15

"Hans Houmøller" <hanshoumoller@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Måske ikke det rigtige sted, men har nogen her som jeg tinnitus?
> Hans
> PS! Jeg skriver for at åbne flere muligheder for mere viden for mig om
> sagen!

Tja det har jeg også, men jeg har dog intet sus, men rigeligt med hylen i
ørerne.

M.V.H.....Benny..

Fra : plh

Dato : 13-01-05 19:24

"Hans Houmøller"

> flere muligheder for mere viden for mig om
> sagen!

Jeg var til et foredrag om subj. for nogle år siden.
T er fællesbetegnelse for alt lige fra at kunne høre sin puls til komplex
støj - og så de hyletoner man plejer at tale om.

- og der var ikke meget at gøre ved noget af det.

Per (ca. 6KHz hyl..)

Fra : G.B.

Dato : 13-01-05 21:50

"plh" <virker-ikke@out-of-order.dk> skrev i meddelelsen

> Per (ca. 6KHz hyl..)

"De har ringet til Tinnitus-linjen. Der er desværre ingen til at tage imod
Deres opkald, men læg venligst en besked efter hyletonen."

Undskyld...

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer